1. The Wolverine Türkçe Dublaj izle

    The Wolverine Türkçe Dublaj izle

    Türkçe Dublaj

    The Wolverine izle, The Wolverine türkçe dublaj izle, The Wolverine hd izle, The Wolverine full izle

    X MenSerisinden bağımsız olarak çekilmiş daha önce altyazılı yayınlamıştık. Önceden bir savaş esnasında kurtardığı komutan ölüm döşeğinde onu tekrar görmek istemiştir. İyi niyetine inanarak giden Wolverine'yi orada büyük bir tuzak bekler. Aslında adam o savaştan sonra çok zengin olmuş ve mirasını kimseye bırakmamak için iyileşme özelliğini çalmak istemektedir. Fakat bu olaylardan önce Wolverine'nin uykusunda vücuduna bişey yerleştirilir ve güçlerini kullanamaz. Bu durum onun işlerini zorlaştıracaktır. Hdfilmsaati.net iyi seyirler diler.
    5.0
    ( Toplamda 0 oy verildi. )

      829

Background
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 14 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      cemokko 24 Kasım 2013 01:08:45

    güzel olmuş admin gardaş

  2. avatar
      Emir 24 Kasım 2013 14:13:53

    ilk yorum benim yaa abi süper bi film bütün serisini izledim yani wolverineyi bana sorucaksın 😀

  3. avatar
      mert 27 Kasım 2013 21:48:50

    çok güzel bir film aksiyon seven herkesin izlemesi gerek

  4. avatar
      ali 28 Kasım 2013 19:48:19

    güzle bi film peki penceleri hep kemik olarak mı kalcak

  5. avatar
      fds 01 Aralık 2013 18:54:45

    manyak bi film herkes izlemeli wolverine adam king

  6. avatar
      Furkan 08 Aralık 2013 10:08:36

    Film güzel devamını sabırsızlıkla bekliyorum …

  7. avatar
      maho 16 Aralık 2013 01:25:30

    çok güzel bir film izlemeye kesinlikle değer

  8. avatar
      veysel araç 27 Aralık 2013 01:22:02

    bir marvel yapım hayranı olarak çok teşekkür ederim elinize sağlık bu filmde çok güzel nefes nefese heyecanla izledim..

  9. avatar
      Onur Can 28 Aralık 2013 22:54:33

    wolwerinenin pençeleri artık kemiktenmi olcak bide demirken daha az hasar alıp aynı miktarda ilesiyordu şimdi daha fazla hasar alcak çok merak ediyorum

  10. avatar
      çakma mıley ray cyrus 18 Ocak 2014 13:18:21

    belki baya bi emek var filmde ve harika bi film ve kesinlikle bu filmi sinemadan izlemek gerek burdan etkisinde daha çok kalamıyosun daha çok efekt lazım yanı filmi izlemenizi tamsiye ederim kısaca ve saçma diyenleri takmayın

  11. avatar
      barış20 16 Şubat 2014 01:38:32

    süper ötesi bir film kesinlikle izleyin filmin devamıda olacak belliki bekliyoruz… admin tşk ederiz sizde süpersiniz

  12. avatar
      furkan 02 Mart 2014 17:57:43

    Çok güzeldide Pençeleri Kemik olarak Kalmaz herhalde dimi ?

  13. avatar
      admin 16 Nisan 2014 19:54:47

    bencede güzel ama tüm izlenmyor

  14. avatar
      ilginç 12 Mayıs 2014 07:12:10

    yaratılışı reddeden bir serinin parçası evrim geçirenler yaratılanlardan üstün tutulmuş bu masalları somutlayarak inanç üzerinde oynanıyor bu tarz filmler gerçekten bir amaca hizmet ediyor eskiden sadece fikir derdim ama gerçekten bu adamlar bir şeye hizmet ediyor gibi

full hd film saati 5651 sayılı kanuna göre içerik sağlayıcıdır. Sitemizdeki videolar üyelerimiz tarafından yüklenmektedir. Sitemizde yer alan videolardan herhangi bir telif hakkına ihlal ettiğini düşünüyorsanız, bize fullhdfilmsaat@gmail.com adresinden gerekli yasal belgelerle müracaat etmeniz halinde 2 iş günü içerisinde söz konusu içerik kaldıralacaktır. | İf you think some videos is copyrighted, send us email and allow us 2 working days to delete the video. Copyright © 2017 Film izle | Terms Of Use | Site Haritamız | İletişim | Film izle | Hd Film İzle | Yabancı Dizi İzle | 2017 Filmleri izle | Hd Film İzle - Film izle |