1. Maymunlar Cehennemi Başlangıç

    Maymunlar Cehennemi Başlangıç

    Maymunlar Cehennemi Başlangıç - Rise of the Planet of the Apes
    Genç bir bilim adamı Alzheimer hastalığına çare bulabilmek için maymunlar üzerinde deneyler yapar fakat deneyleri sürekli başarısız olmaktadır. Fakat birgün maymunlardan bir tanesi hızlı bir gelişim göstermiştir. onu gizlice evine getirir ve beraber yaşamaya başlamışlardır. Beklenmeyen bir durum yüzünden ikilinin arası açılır ve zeki maymun deneklerin bulunduğu laboratuvara giderek ordaki maymunlarında aynı gazı solumasını sağlamış bir isyan başlatmak için onları eğitmektedir.
    5.0
    ( Toplamda 0 oy verildi. )

      763

Background
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 55 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      bahar 16 Ocak 2014 21:59:35

    superrrrr yaaaaa kardesımle ızledık doyamadık yaaaaa
    offff superr gercekten tebrık ederım super olmusss
    emegınızeee saglık….
    🙂 😀 🙂 😀

  2. avatar
      Harun 16 Ocak 2014 22:19:26

    Çok Harika Bişi Ama Siyaset Karışmış ^^

  3. avatar
      enes mert 16 Ocak 2014 23:33:16

    film çok güzel ama 1 le alakası yok ama harika ötesi tavsiye ederim

  4. avatar
      furkan 16 Ocak 2014 23:45:53

    bu film harika izlemeyenlere tafsiye ediyorum ve şu sezar kısmı çok tatlı yavvvv 🙂

  5. avatar
      Ege 17 Ocak 2014 08:27:24

    Abi sper film de 😀 serisi çıkdımı ya 😀 2 diyorum bana başka film çıkartıyo

  6. avatar
      Serhat 17 Ocak 2014 15:15:39

    Süper Ama Televizyonda Da İzlemiştim.Ama Yinede Teşekkür Ederim.

  7. avatar
      sezae 17 Ocak 2014 16:43:16

    teşkür ederim bn sezar bni sevenler bir kalp koymasını ve begenmesini isterim bni seviyosanız 😀 😀 😀

  8. avatar
      burak 17 Ocak 2014 20:50:19

    yaaaa mütiş yaaa hayatımdaki en güzel diyebilirim ve helal zezar

  9. avatar
      berivan 17 Ocak 2014 21:41:17

    televizyonda izlemiştim süper yani

  10. avatar
      asewewa 18 Ocak 2014 08:08:57

    süperrr yaa gerçekten 2 si çıksın hemen gidicemmmmm 😛

  11. avatar
      mehmet ömer kırk 18 Ocak 2014 09:34:58

    film korku filmi gibi yaaaaaaaa

  12. avatar
      İlker 18 Ocak 2014 19:51:56

    film harika beyler bence kesinlikle izlemelisiniz süper ötesi birşey harika

  13. avatar
      selim 19 Ocak 2014 02:00:08

    anlatılmak ıstenen cok acık anlayana hayvanlara karsı akıllı olun sezar sızıde bulur ona gore =)

  14. avatar
      murat 21 Ocak 2014 18:51:23

    tek kelimeykle süper bir filmm herkese tavsie ederimm 🙂

  15. avatar
      eren 27 Ocak 2014 20:09:15

    şempanze olduğunu bildikleri halde neden maymun diyolar anlıyamadım

  16. avatar
      solaris 28 Ocak 2014 15:00:29

    izlemeyin çok kötü bi film zsaman kaybı izlenmez:(

  17. avatar
      sezar 28 Ocak 2014 19:02:52

    keşke benimde böyle bi maymunum olsaydı
    ona cok iyi bakardım bu filmin yünetmenlerinin elinden öperim

  18. avatar
      sherlok holmes 30 Ocak 2014 12:57:23

    abi adam aklinla izleyince daha iyi anliyor yani sonunda maymunler akillaniyor insanlar oluyo her sey basa donuyor tesekurler admin harika film

  19. avatar
      şahin 31 Ocak 2014 03:38:03

    super bir film gerçekten emek verilmiş gerçekten supersin (sezar)

  20. avatar
      şener 06 Mart 2014 01:00:49

    çok süper bir filim mutlaka izleyin…

  21. avatar
      Serhat 09 Mart 2014 14:35:48

    arkadaşlar maymunlar cehennemi şafak vakti haziranda sinemalarda

  22. avatar
      potterhead 12 Mart 2014 18:28:45

    tom felton oynuyo kötüde olsa izlerim bn :AS:D.sx

  23. avatar
      hakan 15 Mart 2014 23:54:45

    harika tüm bölümlerini izledim 1.2.3.4.5.6.7 ye kadar süper herkese tavsiye ederim

  24. avatar
      Ahmet 16 Nisan 2014 19:27:15

    Harika Tek Kelimele Süper Çıktıgı Günden Beri İzliyorum Ve Harika Film bide Sezar Adamımsın

    Bildirim = Maymunlar Cehennemi Şafak 11 Haziranda Sinemalarda

  25. avatar
      onur sezer 02 Mayıs 2014 21:56:49

    kardeş adamlar on numara beş yıldız yapmışlar..

full hd film saati 5651 sayılı kanuna göre içerik sağlayıcıdır. Sitemizdeki videolar üyelerimiz tarafından yüklenmektedir. Sitemizde yer alan videolardan herhangi bir telif hakkına ihlal ettiğini düşünüyorsanız, bize fullhdfilmsaat@gmail.com adresinden gerekli yasal belgelerle müracaat etmeniz halinde 2 iş günü içerisinde söz konusu içerik kaldıralacaktır. | İf you think some videos is copyrighted, send us email and allow us 2 working days to delete the video. Copyright © 2017 Film izle | Terms Of Use | Site Haritamız | İletişim | Film izle | Hd Film İzle | Yabancı Dizi İzle | 2017 Filmleri izle | Hd Film İzle - Film izle |