1. Hızlı ve Öfkeli 2

    Hızlı ve Öfkeli 2

    Daha Hızlı Daha Öfkeli - 2 Fast 2 Furious
    Hız sınırlarını aşan araba hırsızlarına dur demenin vakti gelmiş fakat Toretto'ya yardım eden polis işini kaybetmiştir. Fakat yaptığı yardımdan ceza almaması için polislerle iş birliği yapmak zorundadır. Bunun için Miami sokaklarında çetelerin arasına karışır. Orada bir iş adamının izini sürmeye başlamış ve güzel bir kadın ona yardım etmektedir.
    5.0
    ( Toplamda 0 oy verildi. )

      493

Background
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 29 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      tolgahan 18 Haziran 2013 01:02:51

    sonunda aç kalmicaz kardeşim … 😀 çok iyidi be

  2. avatar
      -hgmn 29 Haziran 2013 09:54:33

    sonunda aç kalmıcaz kardeşim …

  3. avatar
      Bektaş 06 Temmuz 2013 19:08:40

    Valla çok iyi bir site bayıldım +rep

  4. avatar
      F1NALSHARE 09 Temmuz 2013 14:56:39

    13.49 Artık Aç Kalmıyıcaz Kardeşim…. :)xD

  5. avatar
      sefa 22 Temmuz 2013 13:12:40

    çok güzel site hem burdan izliyorum emeğinize sağlık

  6. avatar
      Nurettin 24 Temmuz 2013 15:21:57

    Gerçekten Güzel Bir
    Film Herkese Tavsiye Ederim

  7. avatar
      rıdvan 29 Temmuz 2013 17:33:41

    artık aç kalmıcaz müthiş bi bitişti 😀 😀 site çok iyi emeği geçenlerin ellerine sağlık…

  8. avatar
      alper 29 Temmuz 2013 19:58:27

    flim harika admin emeğine sağlık görüntü ses süper ve hiç donmadan izledik. sağolun

  9. avatar
      Berkay 01 Ağustos 2013 00:27:04

    Artık Aç kalmıcaz kardeşimmm 😀

  10. avatar
      fatih 11 Ağustos 2013 21:08:29

    admin donuyu öncede böyle deildi film donuyoo

  11. avatar
      kenan 28 Ağustos 2013 21:37:46

    SÜPER HARİKA SÜPER SÜPER SÜPERRRR

  12. avatar
      latifhan 31 Ağustos 2013 20:18:46

    artık aç kalmıcaz kardeşim 🙂 +rep site çok güzel ellerinize sağlık

  13. avatar
      OrKuN 11 Kasım 2013 17:57:49

    Brian O’conner ( Ceplerin Boş Olamaz Deqilmi ?

    Roman PriyeRs ( Artık Aç Kalmıyacağız Kardeşim Ahaha )

    Şarkı ( Hop Hop Hop Hop Hop Hopiröö 😀

  14. avatar
      ilker çorbacı 13 Kasım 2013 18:26:53

    bu filmin hastasıyım bu film manyak bir gibi seviyom hastası

  15. avatar
      Onur erdoğan 29 Kasım 2013 11:49:41

    Valaha film çok güzel.Artık yemekler fast&furios 2den olsun.

  16. avatar
      paul walker 01 Aralık 2013 17:45:01

    olmadı bee walker böyle gitmek sana yakışmadı ama merak etme gençler her zaman caddelerde

  17. avatar
      Ali D.Helin 01 Aralık 2013 20:55:56

    Poul Walker ya Öldü Nasıl Ölür Ya Daha Cok Gencdi
    Tüm Filmlerini izledim baştan izliorum hepsini tek tek ama o öldü ya :'(

  18. avatar
      faruk 02 Aralık 2013 10:24:49

    evet çok gencidi ben de çok seviyodum arabaları güzledi ya ab

  19. avatar
      alparslan 06 Aralık 2013 15:25:04

    artık aç kalmicaz kardeşim 10 numara bi son 😀

  20. avatar
      eren orhan 17 Aralık 2013 00:50:55

    cadeler bos degil walker

  21. avatar
      yusuf 19 Aralık 2013 17:33:31

    oww meen 13.40 süper dostum ne diyebiliriz ki harika dostum

  22. avatar
      kadir 29 Aralık 2013 23:37:19

    ARTIK AÇ KALMICAZ KARDEŞİM MÜTHİŞTİ BEA

  23. avatar
      Semih 10 Ocak 2014 19:42:31

    Admin eline sağlık hep burdan izliyorum teşekkürler

  24. avatar
      eren 05 Şubat 2014 02:12:36

    film mütişdi hd kalitesinde donmadan izledim herkezin eline saglık

  25. avatar
      mehmet 15 Şubat 2014 16:27:47

    Hayatımda izlediğim en güzel film

  26. avatar
      bozkurt 15 Şubat 2014 18:39:24

    harikasin ellerine emegine saglık.

  27. avatar
      ibrahim 23 Şubat 2014 20:59:27

    walker keşke ölmeseydide filmin 7 sinide görseydik

  28. avatar
      Selami Akbulut 10 Nisan 2014 16:24:32

    Poul walker senin hatrina büyüyünce skyline alicam (inşallah) ve senin 2 deki araban gibi yapicam

  29. avatar
      ömer faruk 28 Nisan 2014 11:22:03

    çok güzel herkese önermem sadece yarış tutkunlarına öneririm bana göre bu arkadaşlar bakalım hızlı ve öfkeli 3 de neler olacak onu da bu siteden izliycem bu site mükkemmel ötesiiiiiiiiiiiiiii

full hd film saati 5651 sayılı kanuna göre içerik sağlayıcıdır. Sitemizdeki videolar üyelerimiz tarafından yüklenmektedir. Sitemizde yer alan videolardan herhangi bir telif hakkına ihlal ettiğini düşünüyorsanız, bize fullhdfilmsaat@gmail.com adresinden gerekli yasal belgelerle müracaat etmeniz halinde 2 iş günü içerisinde söz konusu içerik kaldıralacaktır. | İf you think some videos is copyrighted, send us email and allow us 2 working days to delete the video. Copyright © 2017 Film izle | Terms Of Use | Site Haritamız | İletişim | Film izle | Hd Film İzle | Yabancı Dizi İzle | 2017 Filmleri izle | Hd Film İzle - Film izle |