reklam ekle
facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Yeşil Yol


Açıklama

: Yeşil Yol - The Green Mile Ormanda tecavüze uğramış iki küçük kızın başında bulduklarında zanlının o olduğu düşünülmüş ve idama mahkum edilmiştir. Atıldığı hapisanede geceleri sürekli kötülüklerle savaşmaktan acı çeker ama onun güçlerini kimse farkedememiş deli olduğunu sanarlar taki o iyi niyetli gardiyanın rahatsızlığını farkedip kasıklarından yakalayana kadar. Birden tüm hastalığı geçmiş ve huzura kavuşmuştur. ilerleyen günlerde Amirlerinin karısına yardım için hapisten gizliçe çıkararak evlerine götürür. Birde kötü bir gardiyan vardır herkeze acı çektirir. Ama sonu yaptıklarından daha kötü olacaktır.

İzleme
: 133.676
Tarih
: 14 Haziran 2013
Ekleyen
: admin
Kategori
: Dram Filmleri, Fantastik Filmler, İzlenmesi Gereken Filmler
Etiketler
:

"Yeşil Yol" için 99 yorum yapılmış (Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Furkan Furkan Haziran 20th, 2013 at 00:13

    muhteşem bir film. mutlaka izleyin. zaten ödül aldı bu film.

  2. Hamit Hamit Haziran 29th, 2013 at 18:37

    Harbiden Çok Güzel Patron…

  3. metin metin Temmuz 7th, 2013 at 00:31

    harika bır fılm ılk bu kdr agladım super bır fılm :)

  4. ercan ercan Temmuz 7th, 2013 at 16:30

    180 dakika sıkılmadan bıkmadan izlediğim bir filmdi herkese izlemesi için tavsiye ederim.

  5. Doğan Doğan Temmuz 9th, 2013 at 14:54

    en çok bu filmde ağladım bence kesinlikle izleyin ödüllü bir film :(

  6. aysun aysun Temmuz 12th, 2013 at 05:32

    filme bayıldım çok güzel olmuş gerçekten

  7. duygusuuz duygusuuz Temmuz 17th, 2013 at 07:15

    Muhteşem ötesi bir film yaa bir Tom Hanks klasiği gerçekten harika kaçıncı izleyişim bilmiyorum hala izlemeyenler varsa şiddetle tavsiye ediyorum..Siteye teşekkürler..

  8. asdfgh asdfgh Temmuz 17th, 2013 at 18:11

    Çok güzel bir film

  9. zeren zeren Temmuz 18th, 2013 at 17:01

    harika bir film bayıldım kesinlikle izleyin hiç sıkılmadım aglattı beni :(

  10. irem irem Temmuz 19th, 2013 at 16:00

    Mutlaka izlemeniz gereken bir film. İzlediğim en güzel film diyebilirm :)

  11. enes1280 enes1280 Temmuz 21st, 2013 at 12:40

    yani cok güzel bi film ama biraz uzun

  12. deniz deniz Temmuz 24th, 2013 at 23:16

    Ulan hayatimda cok sık rastlamadigim filmlerden biri agladim yalan dunya o adami oldurdulerya donunda bittim zaten tavsiye ederim izlesin

  13. ece naz ece naz Temmuz 25th, 2013 at 17:15

    film uzun ama çok akıcı olduğu için anlaşılmıyor bile. bugüne kadar izlemediğim için çok üzüldüm

  14. ömer ömer Temmuz 27th, 2013 at 17:27

    fİLM ÖYLE GUZELKI BAGZILARI ILK BASTA SACMA DIYEBILIR AGZINDAN NELER CIKIYO OYLE DIYE SACMA DIYE BILIRLER AMA FILM’IN SONUNA KADAR IZLEMELERINI ÖNERIRIM ZATEN FILMDE ÖDUL ALMISTI VE HAK EDIYOR ZATENDE MUTLAKA IZLEYIN KESINLIKLE ZAMAN KAYBI DEGILDIR …

  15. Can Can Temmuz 28th, 2013 at 01:02

    Böyle harika bir film yok 28 yaşındayım yaklaşık 500e yakın film izlemişimdir.Bu kadar başarılı bir film izlemedim kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.

  16. faruk faruk Temmuz 29th, 2013 at 00:09

    bakacağız filme.yorumlar çok güzele benziyo

  17. can kafi can kafi Temmuz 29th, 2013 at 18:58

    Onlar birbirlerine olan sevgileri yüzünden öldüler. Yeşil yol gerçekten çok iyi bir film .

  18. Gökhan Gökhan Ağustos 7th, 2013 at 17:44

    Bu Kadar Basarılı bir film yokdur dünyada. Esaretin bedeli 1 bu 2 dir benim için ikiside beni çok duygulandırdı

  19. furkan furkan Ağustos 8th, 2013 at 10:56

    süper bir filmdi herkese tavsiye ederim çok duygulandım :(

  20. ismail ismail Ağustos 8th, 2013 at 22:01

    hala ağlıyorum ve ağlıyacağım dünyanın en güzel filmi bence net söylüyorum kesin izleyin ilk kez bir filmde ağladım !:(

  21. genç genç Ağustos 9th, 2013 at 01:47

    şimdi ışıkları söndürebilirsin patron

  22. sed sed Ağustos 9th, 2013 at 15:25

    ilk fırsatta bir türlü başlayamadığım kitabını okuyacağım… o deli adamın yaptığı tüm iğrençliklere güldüm ya artık kesin deliyim :D ama çok ağlatıcı bir film:(

  23. ErCan ErCan Ağustos 11th, 2013 at 05:19

    Tek Kelimeyle Süper Gözlerimin Dolduğu Anlar Oldu Dicek Söz Yok Süper Bir Flim Herkes Tavsiye Ederim Ve Site Sahiplerine Adminlere Sonsuz Tşkler Emege Saygi Icin Lütfen Filim Bitekten Sonra Hemen Kapamayin Bir Iki Dk Nızı Buraya Ayirip Bişiler Yazin Olumlu Yada Olumsuz Bu Buraya Emek Verenlerin Hadiyesidir Tşkler Başarilar Iyi Izlemeler Herkese Seredin Ve Emin Olun Pişman Olmicaksiniz .

  24. eda eda Ağustos 12th, 2013 at 18:10

    çok samimi söylüyorum ağlamaktan gözlerim kızardı patron

  25. Hank s Hank s Ağustos 16th, 2013 at 01:44

    Varya 16 yıldır ben böyle film izlemedim Acayıp bi şekilde süper Ötesi Bİ FİLM HERKESE !Aşırı Bi şekilde Tavsiyem! : )

  26. ahmet ahmet Ağustos 19th, 2013 at 23:11

    film çok anlamlı ve beni çok üzdü patron ,dünyada kötülükler olurken…:(

  27. Eren Eren Ağustos 20th, 2013 at 13:12

    ödüllü bir film olması önemli değil gerçek bir hikaye olması önemli.

  28. furkan furkan Ağustos 20th, 2013 at 15:48

    ağladım ve daha ağlıyorum

  29. Fırat Fırat Ağustos 20th, 2013 at 16:16

    Arkadaşlar şu an ilk 50 dakikasını izledim aslında filmi kapatmayı düşünüyorum fakat yorumlar o kadar iyi ki devam etcem sonunda tekrar yazcam.

  30. Alper Ceylan Alper Ceylan Ağustos 20th, 2013 at 18:16

    Arkadaşlar Aşırı Derece Bu Filmi Herkese Ve Herkese Tavsiye Ediyorum İzlemeyen Pişman Olur , Ve İlkkez Aglatan Tek Film ..

  31. helleyze helleyze Ağustos 21st, 2013 at 00:32

    emin olunki yoruma gerek yok sadece vaktiniz hala varken izleyeceğiniz bir film .ışıkları söndürün ve izleyin patronda anlatsın.. birbirimize olan sevgimizle ölelim .SAYGILAR

  32. arzu arzu Ağustos 23rd, 2013 at 15:50

    filmi izlemeden once yorumlari okumusdum herkes agladigindan bahs ediyordu bense gulmusdum ama simdi kendim agliyorum ise bir bak :( not eyer yesil yol filmini izlemediysen cok sey kaybetmissindir )

  33. Yasar Yasar Ağustos 27th, 2013 at 13:17

    Stephen king in farki

  34. oğulcan oğulcan Ağustos 31st, 2013 at 02:41

    karanlıkta bırakma beni patron :(

  35. Bengü Bengü Eylül 4th, 2013 at 17:40

    Filmde olaylar o kadar güzel ve akıcı işlenmiş ki, fare ezildiğinde bile ağlıyor insan. Sınırlı bir mekanda ve biraz farklı bir konuyla işlenmesine rağmen olaylar yanıbaşımda yaşanmış gibi hissettim. Karanlıktan korkması, ağzından çıkan siyah şeyler, mahkumların replikleri, fare köyü gibi detaylar filmi unutulmaz kılıyor. İzlediğim en iyi filmlerden birisiydi. İzlemeyen çok şey kaybeder derim.

  36. Ali Ali Eylül 9th, 2013 at 15:50

    Yemin edrim hiçbir filmde ağlamam ağladığım toplasan 1-2 tanedir Bunda Kendimi tutmasam hıçkıra hıçkıra ağlicaktım………

  37. isimi isimi Eylül 9th, 2013 at 16:18

    bakın şu ana kadar hiç bir flime ağlamamıştım en son 5 yıl önce bir yakınım vefat ettinde ağlamıştım ama ilk kez ağladım sonunda

  38. kratos kratos Eylül 13th, 2013 at 12:00

    bu filmi izlemeden ölmeyin …….

  39. Mucize Mucize Eylül 17th, 2013 at 01:47

    Allahım mucizesi hicbir zaman ölmez. . Tek kelimeyle harika bir film içinden çıkarılacak o kadar çok ders var ki … Yabancılar bizlerden daha iyi olduklarını birkez daha isbat etmiştir. Onlar hristiyan bizlerde müslumanız .. Bizim yapmamız gerekeni onlar yapmış

  40. Patron Patron Ekim 5th, 2013 at 12:01

    Ah be patron ağlatmakta bir numarasın abi ağlarken sanki.. anlatamıyorum ya o kadar güzel bir filmki filmin bir yerinde ‘ Allah baba ‘ dedi sanırım belkide dublajdandır bilmiyorum ama bu film gerçekten süper ben tüm dram filmlerinde ağlarım ama bu gerçekten çok çok başka bu ve çok iyi ya <33 Ellerinize sağlık patroon çok iyi çook ..

  41. sinan sinan Ekim 8th, 2013 at 23:25

    30 yaşıma geldim çok katı biriyim gözümde belkide hiç yaş akmadı itiraf etmeliyim ki can cofi ve patron ağlattı beni inanamıyorum hala yaş geliyor harika bir film harika bir hikaye byy cingıls,ı da unutmamak lazım ……….

  42. 123qwe 123qwe Ekim 14th, 2013 at 17:12

    insan istenesede ağlıyo iyi bi film süper

  43. eren eren Ekim 15th, 2013 at 00:51

    film müthişti izleyin kesinlikle müthiş

  44. sevket72 sevket72 Ekim 17th, 2013 at 00:33

    flimde duygusal yön çok ağırlıkta işlenmiş.inancıma göre gaypten haber vermek biçilen ömür Allah’a mahsustur.

  45. mazlum mazlum Ekim 17th, 2013 at 19:40

    film bittikten sonra oturup alkışladım bu kadar güzel ve anlamlı film izlememiştim.. admine ve siteye teşekürler

  46. hakan hakan Ekim 20th, 2013 at 19:31

    erkekler ağlamaz.. ben normalde hiçbir dram filminde ağlamamıstım ama bu filmde gercekten gözümden yaşlar geldiğini fark ettim. admin sana da teşekkürler :)

  47. emine ortas emine ortas Ekim 28th, 2013 at 00:09

    izlediğim en en en güzel film defalarca izleyebilirim süper ötesi süper

  48. Eren Çalışkan Eren Çalışkan Ekim 28th, 2013 at 20:59

    Sonunda hüngür hüngür ağladım bir film böyle yapılır HELAL OLSUN..

  49. selda selda Ekim 30th, 2013 at 16:00

    adaletin insanların peşini bırakmayacağını anlatan müthiş bir filmdi…

  50. Qebinur Tahirli Qebinur Tahirli Kasım 10th, 2013 at 23:39

    Hic bir filmde bu kadar aglamamisdim, cok dramatik bir film

  51. akın akın Kasım 11th, 2013 at 16:37

    yaaa harbi süper bir film abi ilk kez bir film için bu kadar ağladım bun kaçıncı izleyişim bilmem sevgilim esmala izledik süper siteye teşekkürlerrr :D

  52. Yakup Korkudan Yakup Korkudan Kasım 15th, 2013 at 23:04

    HERZAMANKİ GİBİ SÜPER BİR FLİM HİÇ SIKILMADAN İZLEDİM İZLEMEYİ TAVSİYE EDERİM

  53. doktor doktor Kasım 16th, 2013 at 23:08

    muhteşem inanılmaz , anlatacak söz yok PATRON

  54. egemen egemen Kasım 17th, 2013 at 02:47

    Çok ağlattın bizi be patron :(

  55. ömer ömer Kasım 17th, 2013 at 03:12

    süper bir film di çok ağladım öyle böyle değil…(izleyin!!!)

  56. Cihan Cihan Kasım 17th, 2013 at 23:13

    Yeşil yol çok güzeldi patron . Emeğinize sağlık bugüne kadar izlememek de ayrı bi kayıp ve eksiklikmiş bunu izleyince daha iyi anlıycaksınız …

  57. batuhan batuhan Kasım 25th, 2013 at 22:59

    hayatımda izlediğim en iyi film

  58. SMTTRD SMTTRD Aralık 2nd, 2013 at 22:22

    Michael Clarke Duncan ve Tom Hanks seviyorum sizi adamım

  59. ibrahim ibrahim Aralık 3rd, 2013 at 00:21

    Işıkları kapatma deyince gözyaşları sel oldu muhteşemdi

  60. Gamze Gamze Aralık 5th, 2013 at 23:03

    göz yaşlarınızın sel olmasını istiyorsanız muhakkak izlemelisiniz.. ki zaten filmin akışına kapılınca istemsiz bi şekilde akıp gidiyor engel olamıyorsunuz.. bu filmi bu zamana kadar izlemediğim için çok ama çok üzgünüm…

  61. isimsiz isimsiz Aralık 11th, 2013 at 14:51

    HAYATIM BOYUNCA İZLEDİGİM EN DUYGUSAL FİLMDİ YEMİN ederimki hayatım boyunca böyle güzel bir film izlemedim puanım 10/11 agzıma sıçdı bıraktı resmen ne kadar delikanlı bir adam olsamda gözümden yal geldi istemsizce yeminle. çaktırmayın

  62. Mirhan Mirhan Aralık 11th, 2013 at 23:57

    BU ZAMANA KADAR İZLEDİĞİM EN GÜZEL EN DUYGUSAL FİLM BENCE BU FİLMİ İZLEMİYENLER ÇOK ŞEY KAYBEDER .

  63. esra esra Aralık 28th, 2013 at 01:39

    harikaaaa ve acıklı.. yaa jon kofiii off

  64. zaza zaza Aralık 28th, 2013 at 04:54

    izlenmesş gereken bir film biraz uzn ama cok güzel;)

  65. TAVIJ TAVIJ Aralık 28th, 2013 at 04:56

    gerçek ten yorumlarda olduğu gibi güzel bir film izlenilmesi şart bir film

  66. ekin ekin Aralık 30th, 2013 at 22:03

    patron çok güzl bi flim admı fna ağlatıyo insan ağlamaktan flimi kaırıyo bu flime odulden fazalsı lazım osacar ödülü mödülü sökmez filime izleyin bu flimi izleymeyen hayatına son verir.

  67. hasan hasan Ocak 1st, 2014 at 14:40

    Göz Yaşlarımı tutamıyordum lan ilk defa bukadar ağladım

  68. Sevgi Sevgi Ocak 1st, 2014 at 17:00

    - Devrimci dediğin ; Başkasına atılan tokadı kendi yüzünde hissedendir :):):)

  69. dayı dayı Ocak 2nd, 2014 at 23:36

    bu filmi izlemeden ölmeyin …….Stephen king in farki

  70. orcesr orcesr Ocak 5th, 2014 at 15:55

    Kusursuz bir film.

  71. sadık sadık Ocak 13th, 2014 at 18:07

    gercekten ızlemelısınız mutıs bır fılm gladım bee :)

  72. erhan erhan Ocak 14th, 2014 at 02:34

    abi yok böyle bişey film izlerken ilk defa ağladığımı gördüm muhteşem ne diyem başka

  73. şeyma şeyma Ocak 17th, 2014 at 23:43

    tekrar tekrar hiç bıkmadan izleyebileceğim bir film harika ve çok duygulandım

  74. Berk Berk Ocak 24th, 2014 at 01:46

    ağlamamak için kendimi zor tuttum ama şu 140. dakikalarda bıraktım kendimi abi harbiden çok üzücü bitio yha :( ama tavsiye kesinlikle izleyin..2013 filmlerine 1000 basar…

  75. Süleyman Süleyman Ocak 24th, 2014 at 03:53

    Biçok film izledim hatta hemen 1990 üzeri Hepsini izlemişimdir , bu tarzı pek sevmediğim halde kendisini izlettirdi, Tavsiye ederim İzlemeden ölünmeyecek Bi film daha :)

  76. cihat cihat Ocak 30th, 2014 at 19:41

    ulan nasıl bir film di öyle izlediğim en müthiş filmdi herkeze tavsiye eder Başkan sana saygılar sunarım :D

  77. merve merve Ocak 31st, 2014 at 20:17

    film süper ama görüntü kalitesi gerçektende çok kötü

  78. disturbia disturbia Ocak 31st, 2014 at 23:27

    Hepiniz kandırdınız beni yazıklar olsun size.Hiç öyle dediğiniz kadar değil.

  79. samet samet Şubat 1st, 2014 at 21:02

    çok iyi bir film çok hüzünlü gerçektende

  80. batıkan batıkan Şubat 2nd, 2014 at 14:51

    muhteşem birşey sonunda ağlamaktan filmin sonunu izleyemedim

  81. eyyüp eyyüp Şubat 2nd, 2014 at 19:36

    yeşil yolu izlemeyen film izlediğini düşünmesin resmen ağlattı bizi…

  82. mesut mesut Şubat 7th, 2014 at 21:52

    İzlediğim en iyi sayılı filmlerden
    izleyecek arkadaşlara tavsiyem sonuna kadar izlemeleri çünkü ilk 145dk sıkıcı gelebilir (bana gelmedi) sonunda gerçekten müthiş bir patlama yapıyo çok duygusal bir film :'(

  83. numerusclausus numerusclausus Şubat 19th, 2014 at 21:02

    muhteşem otesi bir film ilk defa bu kadar ağladım

  84. kabus kabus Şubat 24th, 2014 at 16:21

    ağlarken utandım kardeşimden zor tuttum kendimi cok iyiydi — ışıkları söndürme patron .

  85. Furkan Furkan Şubat 26th, 2014 at 10:15

    Bu film kaç yaşınızda da olsanız izlenmesi gereken bir film ilk defa bir film için ağladım çok acıklıydı. Herkesin izlemesini şiddetle tavsiye ediyorum.Film uzun ama izlemeye başladığınızda nasıl başlayıp nasıl bittiğini anlamayacaksınız .

  86. Emrah Manisa Otuyro Emrah Manisa Otuyro Mart 1st, 2014 at 11:15

    Bu Film Çok Süper ama çok aylaıyor :D

  87. Emin Emin Mart 6th, 2014 at 17:34

    Tam Kelime ile Harika Bir Film

  88. buglemikraa buglemikraa Mart 14th, 2014 at 01:33

    Aslinda duygusal degilimdir ama filmin sonuda hıckırıyodum

  89. Gürhan Gürhan Mart 15th, 2014 at 00:41

    Bu filmi kötülükten beslenen ve kendini insan sayanlara armağan ediyorum. Ve diğerleri bir avuç dolusu iyi kalpli insan sakın umudunuzu kaybetmeyin hala bir şans var insanlığa…
    Dip not : Ağlamayı unutan ben bile yanaklarıma değen o özgür gözyaşlarımda sadece ağlamadım irkildimde !!!

  90. eyüp eyüp Mart 16th, 2014 at 14:01

    Şu an 1.57 deyim bu adamı öldürürlerse bende kendimi bıçaklarım…

  91. ESRANUR ESRANUR Mart 17th, 2014 at 23:32

    yok böyle bir film tam bir BAŞYAPIT hayatımda izlediğim en güzel filmlerin başına geçti ağlattı güldürdü ama anlam da kattı emeği geçen herkese teşekkürler bize böyle bir film kurguladıkları için çok teşekkürler kesinlikle izlenmesi gereken bir BAŞYAPIT.

  92. rumuzsuz rumuzsuz Mart 21st, 2014 at 23:36

    hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biriydi.daha önce izlememiş olmam çok büyük eksiklik benim için..

  93. Can ÇeviK Can ÇeviK Mart 23rd, 2014 at 04:51

    İlkkez bir filime yorum yapıyorum ve şunu diye iblirim deyerli arkadaşlar ilkkez duygusallandım ağlamam öle biri deyilim ama çok duygusallandım gerçekten ben taş ypaılı biri olmama rağmen ilkkez yorum yapıyor ilkkez bukadar duygusal oluyorum ben böle olduysam filimi deneyin ve neler olucanı anlarsınız süper bir filim ve çok güzeldi PATRONNN :)

  94. sevinç sevinç Nisan 1st, 2014 at 04:24

    olağan üstü olaylar o kadar gerçekçi yansıtılmış ki mükemmel izlemeden ölmeyin :)

  95. İzmirli kerem İzmirli kerem Nisan 6th, 2014 at 13:44

    ben bu güne kadar çok film izledim film tutkunuyum ama bu film izlediklerim yüzlerce film arasında ilk 3 e girer ben ilk defa böyle bi film seyrediyorum biliyorum şuan yorumları okuyarak izlemek istiyosunuz yada imd ye bakarak arkadaşlar öyle saçma şeyler yapmayın kesinlikle izleyin bu filmi ilk başları çok sıradan geliyor hak veriyorum ama mühteşem bi film sakına saçma diyip kapatmayın…

  96. Mehmet uğur Mehmet uğur Mayıs 2nd, 2014 at 21:14

    Çok güzel ya ilk defa ağladım :( :( :(

  97. Cengiz Cengiz Mayıs 3rd, 2014 at 12:28

    Kaliteli film. Paylaşımınız için teşekkürler.

  98. Reis Paşa İnanmaz Reis Paşa İnanmaz Mayıs 15th, 2014 at 21:47

    Hayatımda İzlediğim İlk 3 Film Arasındadır. Çok Duygulandım :(
    Tom Hanks Zaten En Sevdiğim Actor.

  99. buırak yıldırımcı buırak yıldırımcı Mayıs 18th, 2014 at 00:37

    harika bir film bencede izleme deyerr cok duygulandımm 180 dkk süryorr boşa zaman kaybıdırr demeyinn mutlaka izleyinn pişman olmassınızz süperr

Siz de film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)