facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Wanted


Açıklama

: Wanted - Aranıyor Birleşmiş Milletler Fahri elçisi olarak çorak topraklarda gezmektedir. Şimdilerde Birleşmiş Milletler fahri elçisi olarak Ortadoğu'nun çorak topraklarında gezinen Angelina Jolie ve dudakları, Rus yönetmen Bekmambetov’un son projesi Wanted ile görücüye çıkıyor. Babasının kiralık katil olduğunu öğrenmiş ve onun izinden gitmeye karar vermiştir. Bunun için işin inceliğini öğretecek 2 adamdan ders almaya başlamıştır. Hayatı boyunca başarısızlıkları üstüste sıralamış biri olarak içindeki sinsi, öfkeli canavarı serbest bırakacaktır.

İzleme
: 129.815
Tarih
: 18 Temmuz 2013
Ekleyen
: admin
Kategori
: Aksiyon Filmleri, Gerilim Filmleri
Etiketler
: ,

"Wanted" için 23 yorum yapılmış (Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. vedat vedat Temmuz 24th, 2013 at 20:31

    ellerine sağlık admin çok güzel bir film yani çok film izledim içlerinde ilk beşe girer tavsiye ederim aksiyon meraklıları

  2. ali ali Temmuz 28th, 2013 at 19:53

    gayet başarılı bence.ellerinize sağlık iyi bir iş çıkmış 🙂

  3. mert mert Ağustos 10th, 2013 at 14:58

    ilk sahne adamın uçması çok manyak off one ya 😀

  4. cevat cevat Ağustos 11th, 2013 at 03:00

    harikulade bi film herkese tavsiye ederim. müthiş en sonu:)

  5. ilhan_55 ilhan_55 Ağustos 15th, 2013 at 00:47

    sonunda adam ava giden avlanır oldu 😀

  6. yılmaz yılmaz Ağustos 21st, 2013 at 02:39

    harbiden super filim 10numara cok cok guzeel

  7. mehmet mehmet Eylül 4th, 2013 at 16:15

    baçıkçası benim cok hoşuma gitti harika bir film ellerinize sağlık

  8. gürkan gürkan Eylül 10th, 2013 at 16:57

    bu sitedeki en iyi filimlerden biri

  9. umut umut Ekim 2nd, 2013 at 21:46

    cok güzel film en bastan sonuna kadar yani

  10. berk berk Ekim 3rd, 2013 at 04:57

    nerdeyse sadece bu sıtedekı fılmler adam gıbı calısıo sag olun devam edin kolay gelsin

  11. emre emre Ekim 27th, 2013 at 22:42

    abi bu nasıl bir filimdir ya aceyip etkisinde kaldım, son dakikalar beni benden aldı .D

  12. muhammed muhammed Kasım 5th, 2013 at 17:29

    gayet güzel ellerine sağlık admin. zevkle izledim.

  13. asdasd asdasd Kasım 6th, 2013 at 03:17

    Kitabıma Mükemmel Ötesi bişiy
    :))))))))))))))))))))))))))))
    İzlemıyen baska dunyada yaşasın 😀

  14. emir emir Kasım 6th, 2013 at 21:37

    Süperdi ellerine sağlık valla alt yazılısının çeğreğini izlemedim ama burada türkçe dublaj tamamını izledim süperdi valla film 9,5/10 u hakediyor bence 😀

  15. burak burak Kasım 11th, 2013 at 00:13

    angelina jolie ölmeyeydi iyiydi 🙂

  16. BloodRapper BloodRapper Aralık 20th, 2013 at 21:04

    Oha Adam tek orduyu yendi.
    Ve süper kafa atıyo.

  17. şüheda şüheda Ocak 15th, 2014 at 23:00

    kız ölmeseydi iyiydi 🙂 süper film teşekkürler 🙂

  18. Azad Demir Azad Demir Şubat 28th, 2014 at 15:50

    Harika film ne diyecemi bilmiyorum.

  19. azad azad Şubat 28th, 2014 at 18:58

    harika etkisinde kaldım ne diyecegimi bilmiyorum

  20. ahmyt ahmyt Mart 4th, 2014 at 03:36

    super izlencek bir film

  21. Mission Mission Mart 8th, 2014 at 11:26

    bnce transformers kadar olmasada güzel bi film tşkler

  22. serhan serhan Mart 20th, 2014 at 14:20

    abi süper ya en sonu çok güzel tavsiye ederim <3

  23. Mehmet Mehmet Nisan 8th, 2014 at 19:14

    Cok güzel bir dilm herkese tavsiye ederim .

Siz de film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)