1. Transformers 3 Ayın Karanlık Yüzü

    Transformers 3 Ayın Karanlık Yüzü

    Vizyon Tarihi: 29 Haziran 2011 Yapımı : 2011 – ABD Tür : Bilim Kurgu, Aksiyon, Macera Süre: 154 Dak. Yönetmen : Michael Bay Oyuncular : Shia LaBeouf, Josh Duhamel, Tyrese Gibson, John Malkovich, Patrick Dempsey Yapımcı : Steven Spielberg, Michael Bay
    5.0
    ( Toplamda 0 oy verildi. )

      108

Background
Vizyon Tarihi: 29 Haziran 2011 Yapımı : 2011 - ABD Tür : Bilim Kurgu, Aksiyon, Macera Süre: 154 Dak. Yönetmen : Michael Bay Oyuncular : Shia LaBeouf, Josh Duhamel, Tyrese Gibson, John Malkovich, Patrick Dempsey Yapımcı : Steven Spielberg, Michael Bay
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 53 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      selçuk 26 Aralık 2013 14:37:37

    bana göre gelmiş geçmiş en iyi film yok böyle bir şey ne warsa yabancılarda war şu efeklere savaş a herşeye bak abi yok böyle bir şey türkler anca aşk dizisi yaparlar…Helal olsun bunu yapanlara gelmiş geçmiş dünyanın en güzel filmi budur işte film dediğin budur !!!! 4 ü sabırsızlıkla bekliyoruz 🙂

  2. avatar
      kaan 12 Ocak 2014 11:13:15

    çok kötü bir flmmiş meğersemgüzel sanardım

  3. avatar
      halil 19 Ocak 2014 22:25:33

    ya bu film bi hariha her bölümünü ezberledim ama hala izlemeye devam ediyorum ha bu arada 4. bölümde sem oynamıyormuş diye bir yorum yazmışlar eyer oynamazsa filmin tadı kalmaz admin e de çok teşekkür ederim böle siteler için 😀

  4. avatar
      burak 26 Ocak 2014 20:37:26

    beni üzen tek şey transformers 1 de jazz in ölmesi çok seviyordum onu bumblebee den sonra en çok sevdiğim oydu benim 😀 film süper sitenin başarısının devamını dilerim admin

  5. avatar
      efe 09 Şubat 2014 15:59:42

    beyler bayanlar cok sevınmeyın cekımerını ızledım trasnformens 4 megatron yok … ama cook guzel olcak yenı kahramanlar olucak … ve yolcu ucaklarıda donusebılecek ama otobot olmayabılır .. cunku ızledıgıme gore o ucak 3 gemı batırıyo savas ucaklarının taasındıgı gemı felen ıste ızlersınız amq bendnebu kadar .. 🙂 saygılar £F£ …

  6. avatar
      diyarbakır çocuğu 10 Şubat 2014 21:55:12

    çok güzel bir filim haayatımda böylebir filim görmedim vala 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😛 😛 😛 :p :p 😛

  7. avatar
      buğra 11 Şubat 2014 17:22:03

    çok güzel optimusun havalı duruşu harika dıdndıdd

  8. avatar
      emre 19 Şubat 2014 19:54:31

    abi muthiş bi fim ama 4 te samin gitmesi kötü oldu

  9. avatar
      azer 20 Şubat 2014 16:54:23

    film harika ama ben 1 sey anlamiyorum soundwawe decepticonlari dunyaya meteor yapib gonderiyorsa kendisi nasil dunyaya geldi

  10. avatar
      azer 20 Şubat 2014 16:55:14

    yani meteor vasitesiyle

  11. avatar
      alper 23 Şubat 2014 13:08:30

    benim üzüldüğüm şey 1.de megatronun jazzı öldürmesi oysa 2 ve 3 süper olurdu ama yinede filim harikaa burak sana katılıyom

  12. avatar
      yasin 25 Şubat 2014 19:47:26

    Bu film hariha dostum ne bicim yapmıs adamlar herkeze tavsiye derım 🙂 🙂 🙂

  13. avatar
      TF4 01 Mart 2014 11:26:15

    azer 1. bölümde meteor olmalarının sebebi hızla gelmeleriydi yani meteor değiller saçmalama sadece protoform mu ne tam blmiyorum onun içine girip geliyorlar

  14. avatar
      TF4 01 Mart 2014 11:27:07

    onun dışında film süper kaç kez izledim 4.de ckcak müthiş bişy olucak

  15. avatar
      yigit 05 Mart 2014 21:24:06

    böyle güzel film yok sentiner pisliğin teki optimusun kolunu kes sonra ben nasıl ihanet etiğimi bilmiyorum diyo sentiner pisliği

  16. avatar
      Muhammet 06 Mart 2014 23:27:40

    Megatron Öldü 4 De Kim Gelcek Çok Merak Ediyorum

  17. avatar
      arda 07 Mart 2014 16:46:16

    film çok güzel bomba gibi yiğit arkadaşımız gibi sentiner pislik

  18. avatar
      hasan 09 Mart 2014 12:09:41

    çok güzel bir flim müthişş 🙂

  19. avatar
      seyfo 11 Mart 2014 17:18:09

    film çok güzel 🙂 ama transformers 4 kayıp çag`da .chıcago`yu unutma uzaylıları ihbar et diyor : insanlar yinemi otobotlara düşman olacaklar : 3.seride otobotlar dünyayı kurtarıyor 4 te insanlar otobotlara düşman oluyor

  20. avatar
      seyfo 11 Mart 2014 17:20:55

    fragman ın linkini atamıyorum ama 4 te biraz saçmalamışlar

    4 fragmanı izleyin

  21. avatar
      sefa 13 Mart 2014 18:23:39

    süper film emeği geçen herkesin ellerine sağlık

  22. avatar
      tolga 30 Temmuz 2014 13:16:30

    4 ün sinemasına gittim dörtte megatronun yenilenmiş hali var ve adı da galvatron ben üçü 1000 kez izledim artık filmi ezberledim orjinal cdsi var bizde

full hd film saati 5651 sayılı kanuna göre içerik sağlayıcıdır. Sitemizdeki videolar üyelerimiz tarafından yüklenmektedir. Sitemizde yer alan videolardan herhangi bir telif hakkına ihlal ettiğini düşünüyorsanız, bize fullhdfilmsaat@gmail.com adresinden gerekli yasal belgelerle müracaat etmeniz halinde 2 iş günü içerisinde söz konusu içerik kaldıralacaktır. | İf you think some videos is copyrighted, send us email and allow us 2 working days to delete the video. Copyright © 2017 Film izle | Terms Of Use | Site Haritamız | İletişim | Film izle | Hd Film İzle | Yabancı Dizi İzle | 2017 Filmleri izle | Hd Film İzle - Film izle |