1. Sıcak Kalpler izle

    Sıcak Kalpler izle

    Sıcak Kalpler - Warm Bodies
    İşkence görmüş bir zombi askerin kızına aşık olunca ikili arasında aşktan çok sıradışı bir ilişki başlamıştır. Bunun ardından bilinmedik bir dönüşüme uğrar ne kadarda zombi olsa insan gibi davranmaktadır. İlişkileri ilerleyince zombi arkadaşları ile yüzleştirecektir ve onlarda değişime uğrayarak kalplerinin sıcaklığını hissedeceklerdir. Diğer yandan canlı ölüler ortaya çıkar ve onlarla savaşmak zorunda kalacaklardır.
    5.0
    ( Toplamda 0 oy verildi. )

      103

Background
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 117 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      Ayşenur 19 Şubat 2015 17:13:28

    hayatımda izlediğim en harika en mükemmel zombi filmi sıkılmadan sonuna kadar izletiyor

  2. avatar
      Aleyna Demirtaş 06 Şubat 2014 02:00:24

    ILK DEFA ZOMBI OLASIM GELDI YA ACCAYIP GUZEL ZOMBILER DE INSAN OLDULAR ONLARIN DA DUYGULARI VARMIS YAAA BAYILDIM HERKESE SIDDETLE TAVSIYE EDIYORUM BUYUK KUCUK HERKES IZLESIN FILM COK FANTASTIK ROMANTIK VE GERILIMLE ILGILI AMA YEMMIN EDIYORUM ZOMBI FILMLERINDEN EN GUZELI BUYDU AYY TEKRAR IZLIYESIIM GELDII OFF SUPER BISI YAAA ADMINNN COK TESEKKURLEERR YANI BAYILDIIIMMM BU ARADA KUCUK COCUKKAR DA IZLIYEBIKIR YANI O KDR DA KORKUNC DEIL AMA ACCAYIP FANTASTIK MESELA BEN 13 YASINDAYIM VE BU FILM BIR HARIKA DOSTUMM 😀

  3. avatar
      burak 08 Şubat 2014 15:41:31

    ben gerçekten çok begendım yemın edıyorum 2 ıncı serısı cıkmalı fılmı ızlerken hıç bıtemsın istedim ya admın emegıne elıne sağlık ıykı fılmı koymussun ızlememız ıcın saol

  4. avatar
      behlül 12 Şubat 2014 06:53:40

    Tek kelimeyle HARİKA.. site yöneticilerine teşekkür ederim.

  5. avatar
      firdevs 16 Şubat 2014 20:43:33

    oha yaaa zombi olasım geldı harıka bı fılmmmm <3

  6. avatar
      jemırcı 19 Şubat 2014 02:12:55

    şimdiye kadar bi yorum yapmadıydım filmlere ama bu film farklı izlemeyi bilene insan sevene aşkı bilene anlata bildiysem ne mutlu durma izle ne bekliyon

  7. avatar
      Hatice 23 Şubat 2014 16:53:06

    Harik,müthiş diyecek kadar güzel olduğunu düşünmüyorum.Sadece güzeldi,konusu güzeldi.Bazı yerlerde sıkıldım ama izleyemeyecek kadar değil.Boş vakti olanlar için güzel bir film.(Kendi görüşüm)

  8. avatar
      mustafa 02 Mart 2014 16:54:23

    bu flimde bi şey anlatılmak istenmiş aslında….. ”hayatta AŞK ve SEVGİ oldukça herşey güzel olacak demektir…. HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN DOSTLAR…. ( ama flimde harika gerçekten 😉 )

  9. avatar
      DaveFan 08 Mart 2014 03:14:52

    Sırf Dave Franco için izledim amk 10 üzerinden 4 bile almayacak bir film tamamen vakit kaybı hiç güzel değil ve zombilerin makyajı tavırları da çok yanlış seçilmiş The Walking Dead izleyen bilir acaayip sıradan bir film sonu bir an önce gelsin diye dua ettim.Filmlerden anlayan zaten bu filmin yüzüne bile bakmaz.Gerçekten iyi bir film istiyorsanız Arkadaştan Öte,7 yaşam,the restless,tatlı cadı falan izleyin hiç sıkılmazsınız.ÇOK KÖTÜYDÜ…!

  10. avatar
      NEVA♥R+J 09 Mart 2014 16:49:38

    KESİNLİKİLE TELEVİZYONDA TİVİBUDAN İZLEDİĞİNİZDE DAHA FARKLI VE DAHA GÜZEL FARKI REPLİKLERİN DEĞİŞTİRİLMESİ VE ADMIN SESİ O ZAMAN DAHA İYİ İDİ

  11. avatar
      yasin 10 Mart 2014 05:00:02

    Ya yanlışmı duydum 3.partın 16.30 una bir bakın :S

  12. avatar
      ecem 21 Mart 2014 16:51:32

    hayatımda izlediğiiim en iyi filmdi yok böyle bise ya

  13. avatar
      nazife 27 Mart 2014 17:10:29

    kesinlikle izlemeye değer bir film (aşk sen ne güzel birşeysin)…

  14. avatar
      SeRHaT 28 Mart 2014 02:13:43

    FiLmin iyi oLduğunu daha izLemeden anLamştm zaten fiLme başLarkende çoçuğun konuşmaLarı feLan mantıkLı geLdi güzeL geLdi fiLmi iyice merak ederek sonuna kadar izLedim ve her sahnesi hoşuma gitti yeri geLdi ağLLattı yeri geLdi güLdürdü izLeyen çoğu kişi abartıLcak birşey yok diyebiLir. Ama KaLbin yüreğinLe DuyguLarıyLa bu fiLmi izLeyen hiç kimsenin bu fiLme kötü demiyeceğine inanıorm eğer zaten bu fiLme saçma veya kötü diyen varsada onun ben duygusuz bi insan oLduğunu söyLeyebiLirim. GerçekTen MükemmeL bir FiLm di benim Görüşüm… =)

  15. avatar
      melisa 10 Nisan 2014 14:17:54

    çok harika bir filim izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim 🙂 😉

  16. avatar
      tuba 29 Nisan 2014 14:01:09

    hayatımda izlediğim en süper film 😀

  17. avatar
      Cahitt 06 Mayıs 2014 02:43:29

    film gerçekten mükemmel başını izleyip sakın kapatmayın 😀

  18. avatar
      şimal 06 Mayıs 2014 19:06:50

    harika hele birde sonu harika herkese tavsiye ederim

  19. avatar
      bedirhan ve şahan 09 Mayıs 2014 17:07:58

    beyler harika film facebook ta paylaşıcam

  20. avatar
      nihal 16 Mayıs 2014 17:48:49

    süper filim çook sevdim R çok tatlısınn

  21. avatar
      supuw 27 Aralık 2014 13:08:00

    cokkkkkkkkk guzellll bayildim

  22. avatar
      didem 14 Şubat 2015 16:20:12

    güzel bir film herkese tavsiye ederim

  23. avatar
      imanre 17 Şubat 2015 14:38:09

    çok güzel film.Hayatta izlediyim en iyi film oldu ve böyle düwünüyorum ki,ben buna baktiimda hayatimi yawamiw gibi oldum!

  24. avatar
      Ayşenur 19 Şubat 2015 17:13:28

    hayatımda izlediğim en harika en mükemmel zombi filmi sıkılmadan sonuna kadar izletiyor

  25. avatar
      zihni 09 Mayıs 2015 18:59:48

    abicim mükemmel ötesi hayatımda izlediğim en fena filim korku var aşk var : <3

  26. avatar
      Mustafa eren 11 Mayıs 2015 01:47:10

    Mükemmel bir film gerçekten izledikçe izleyesim gelıyor harika olmuş ıkıncısıde gelir umarım boşa söylememişler ey aşk sen nelere kadirsin dıye kanıtı bu ıste ❤

  27. avatar
      nataşa 27 Mayıs 2015 18:05:48

    Ben hic begenmedim cogu seyler cok sacma

full hd film saati 5651 sayılı kanuna göre içerik sağlayıcıdır. Sitemizdeki videolar üyelerimiz tarafından yüklenmektedir. Sitemizde yer alan videolardan herhangi bir telif hakkına ihlal ettiğini düşünüyorsanız, bize fullhdfilmsaat@gmail.com adresinden gerekli yasal belgelerle müracaat etmeniz halinde 2 iş günü içerisinde söz konusu içerik kaldıralacaktır. | İf you think some videos is copyrighted, send us email and allow us 2 working days to delete the video. Copyright © 2017 Film izle | Terms Of Use | Site Haritamız | İletişim | Film izle | Hd Film İzle | Yabancı Dizi İzle | 2017 Filmleri izle | Hd Film İzle - Film izle |