facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Korku Kapanı 2

Açıklama

: Korku Kapanı 2 - Wrong Turn 2: Dead End Emekli deniz komutanı tarafından yapılan bir Show katılımcıları Batı Wirginia'da yaşam savaşı vermektedirler. Fakat yaradılıştan yamyam olan ailenin ellerine düştüklerinde onları akşam yemeği olarak görmeleri Show'u kabusa dönüştürecektir.

İzleme
: 84.937
Tarih
: 07 Ağustos 2013
Ekleyen
: admin
Kategori
: Gerilim Filmleri, Korku Filmleri
Etiketler
:

"Korku Kapanı 2" için 19 yorum yapılmış (Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. vedat vedat Ağustos 8th, 2013 at 16:24

    süper filmde kimse yorum atmamış

  2. naz naz Ağustos 11th, 2013 at 15:42

    aynen harika bir film kimse yorum yazmammış

  3. müslüm müslüm Ağustos 20th, 2013 at 10:35

    çok güzel flim bunun 4 izleyin o daha güzel arkadaşlar ???

  4. Guzel Guzel Eylül 2nd, 2013 at 21:29

    sonunda o ikisinin kurtulduguna cok sevindim

  5. ahmet ahmet Eylül 17th, 2013 at 21:49

    harıka bır fılm butun fılmlerını seyrettım bundan korkunc fılm olamaz tavsıye ederım bak pısman olursunuz kacırmayın super

  6. serkan serkan Ekim 1st, 2013 at 17:24

    film o güzel kızla gözleri mavi olan adamın kurtulmasına sevindim cok güzel film devamlarınıda bekleriz saygılarımla..

  7. Esraa Esraa Kasım 9th, 2013 at 16:40

    Carly’ye yazık yaa .. Kız tuvalete gidemeden öldü :D :)

  8. mehtap mehtap Kasım 9th, 2013 at 20:12

    serkan çok saol ya filmin sonunu söylediin için izlemeye gerek kalmadı sayende….

  9. sevgi sevgi Kasım 12th, 2013 at 21:58

    merhaba arkadaşlar bu film korkunç deiğil mide bulandırıcıkoku kapanı 5 izleyin daha korkunç ben asla korkmam ama 5 korkutucu iyi seyrler :D :)

  10. buse buse Kasım 12th, 2013 at 22:00

    bence bu film korkunç değil aynen korku kapanı 5 i izleyin o film süper e yani herkez izlemiş bu filmi ama ynede ben 5i tavsiye ederim :* :D :D :D :D

  11. mustafa Çrq mustafa Çrq Kasım 14th, 2013 at 17:10

    bence filim çok inandırıcı değil :) ilk serisi çok güzeldi ama bu da güzel :) 6 çıksada izlesek :)

  12. mustafa Çrq mustafa Çrq Kasım 14th, 2013 at 17:11

    Bence Film çok Gerçekci değildi :) ama güzeldi :) 6 Çıksada izlesek :)

  13. abdullah abdullah Kasım 14th, 2013 at 23:31

    harıka bır filim tum serisi çok ğüzel zevkle izledim

  14. yurdanur yurdanur Kasım 22nd, 2013 at 17:02

    çok korkunç bir filim sanki gerçek allah korusun ayyyyyyyyyyyyyyyy :):):):):)

  15. mert mert Kasım 27th, 2013 at 21:14

    çok güzel film sonu çok güzel

  16. yağız arslan yağız arslan Aralık 4th, 2013 at 19:11

    yani biraz iyi ama en iyisi 1. bence

  17. yağız arslan yağız arslan Aralık 4th, 2013 at 19:14

    abi şu yaratıklarıda birisi öldürse varya çok ii kullaniyolar ya baltaları falan ama gülmelerine öldüm yaratıkların ya :D

  18. ömer ömer Ocak 10th, 2014 at 20:05

    çok güzel bi flim hemde çok

  19. Yasin Yasin Şubat 22nd, 2014 at 00:05

    belki bunu 15 gecmiştir izledigim hic bıktırmıyo :)

Siz de film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)