Hızlı ve Öfkeli 6 - Fast and Furious 6 Serinin son filmi 2013 çekimidir. Özgürlük haklarının iade edilmesi şartıyla bir uyuşturucu kaçakcısını yakalama görevinde anlaşma yaparlar. Torettonun 4.bölümde olan sevgilisi tekrar ortaya çıkmış fakat hiçbirşeyi hatırlamamaktadır hatta Torettonun omzuna bile kurşun sıkar. Ama ilerleyen sürelerde yanlış tarafta olduğunu anlayarak aileye tekrar katılacaktır. Fakat filmin sonlarında aileden birini daha kaybederler.

Vizyon Tarihi: 24 Mayıs 2013
Yapımı : 2013 – ABD
Tür : Aksiyon, Macera, Suç
Süre: 130 Dak.
Yönetmen : Justin Lin
Oyuncular : Vin Diesel, Dwayne Johnson, Paul Walker, Michelle Rodriguez, Luke Evans
Senaryo : Chris Morgan
Yapımcı : Vin Diesel, Neal H. Moritz

Fragman

Etiketler: ,

Konu Yorumları
Mesaj

Hızlı ve Öfkeli 6 için 50 yorum yapılmış (Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)


Elinize sağlık.Çekim tatmin edici olmasa da film yeterince çekici.Vakit ayırıp izlemek de fayda var tabiki meraklıları için.


çok süper film tabi türçesi çıksa daha ii olur ve 7 si çıkıcagına garanti vermiş gibi olmuş adamlar


eline sağlık dostum yeni filmi merakla bekliyoruz :D


Sonunda Han’ı vuruyorlar o yok bitek diğer herşey çok iyidi


7.si gelecek IMDB nın sıtesınde gordum jason statham oynayacak ve bence tokyo yarısıyla ılgılı olacak valla sabırsızlıkla beklıyorum jason ve vin diesel ıkısıde cok ıyı oyuncular


bu seriyi zaten izliyordum aksiyonu gene bol bir film izledim kamera çözünürlüğü yüksek bir telefonla (8 mp-12 mp) çekilebilirdi.gene de gayretiniz ve bize izlettiğiniz için teşekkürler


film süper valla bu filmin 7 side çıkcağı sonunda belli oldu zaten hanı ı vuruyolar
o vuran adam da kesin kötü shaw ın abisii çünkü dom lazerli tüfek tehdit etmişti onu tutanda abisiydi lazerliyi


7’de vin diesel olmucak ölüyor. brain onun intikamı için stathamla karşı karşıya geliyor. filmin yarısı vin diesel. onun olmadığı bir filmin amerikayı bilmem ama türkiyede izlenme sayısı çok düşer


bu film bir harikaa dostum 2 günde seriyi baştan bitirdimm


film harika diyecek birşey yok adamlar azimli 7 sini bekliyoruz ama çekim berbat gibi birşey ;)))


bütün serilerini seyrettim hepsi bir ayrı güzel toretonun dövüşü bi harika arabalarsa müthiş film ;)


on numara beş yıldız yarısında bıraktım :) :) :) şaka mükemmel güzel ayrıca diğer filmlere göre dahada komik


En Çok Şu Kara Adamı Sevdim :D


cok guzel bir film..hepsini izledim 1..6ya kadar ve cok hosuma gitdi..en cox sevdiyim film seriside budur..tavsiye ederim hepsini izleyin) sinemada cekilmis o kadar guzel olmasada ceken arkadaslara tesekkurlerr))


han ölmüyor gisele ölüyor çinlinin sevgilisi


Elinize sağlık Haziran 20th, 2013 at 11:52

Güzel flim di ama en sonunu göstermemişler hani vuruyorlar arkadaslar sinamada izledim bida izlerim çok güzel elinize sağlık jason statnam çıkacak kesin 7. bölümde büyük bir istekle bekliyorum


gerçekten süper bir fiml Dwayne Johnson yine harika oynamış emeğinize sağlık


Çok qüzel donmasa daha ii olacak :D :D
Serinin 7 filmini sabırsızlıkla bekliyorum
Justin line de böyle film yaptığı için çok teşekürler


hızlı ve öfkeli 3 deki kişileri görmek istiyorum artık tokya yı görmek isityorum


ve mükemmel bir filmin daha sonuna geldik, yenisini merakla bekliyoruz


Bugüne kadar zevk alarak izlediğim en güzel film serisi ÖzeLLik son sürelerdeki aile Bittim ya böle bişe yok :S


Film güzel !
Ölen kıza üzüldüm güzel kızdı .
Bide Hava alanı bitmek bilmedi . en az 20 dk hava alanında düz gittiler . :D


Film gercekten muthis ah bide turkce dublaj olsaydi. 7.sini merakla bekliyoruzzzz.


film çok güzel iyişallah yakında türkce dublaj izleriz


Paul Walker Aşığı Temmuz 14th, 2013 at 11:49

Şarkı ztn ayrı bi gzel filmede uymuş.Film çok güzel vaktinizi ayırıp izlemenizi tercih ederim.Şarkının adı :2 Chainz We Own It ft. Wiz Khalifa dinleyin … :D


geleecek sezon bızı super bır fılm daha beklıyor tesekkurler bu fılmı bu senaryoyu dusunen herkeze


7. Film çok harika olacağa benziyo özelliklede jason statham gelince daha bir güzel olacak :)))


7. film çıkacak demişsinizama filmin sonu tokyo drift ten hatta dikkatli bakın ikisindede han a mercedes çarpıyor ve ikisinide izlerseniz arkada kırmızı mitsubushi var oda tokyodaki çocuğun arabası 7 tokyo drift sanırım.


Gisele öldü ya severdim ve çinli adamda sonda ölüyor onların 2 sine üzüldüm 6 yı 4 gözle bekledim 7 yide 4 gözle beklicem.


7 de vin diesel ölceğini söyleyen arkadaş nerden öğrenmiş merak ediyorum o ölürse bu filmi izlemem ben


film gerçekten süper zevkle izledim ayrıca arasına komedi de katmaları iyi olmuş hele o siyah adam alnı bol olan XD izlemenizi tavsiye ederim kısacası :)


film harika ÖTESİ BU ADAMLAR DAHİ YÖNETMEN VE OYUNCULAR ÇOK KALİTELİ PARAYALARI HAKEDİYOR BU ÇILGIN ADAMLAR BAYILDIM FİLME HER FİLMİN ÜSTÜNE KOYUYORLAR KALİTE MÜKEMMEL NEDEN TÜRKLER CEVİREMİYO BÖYLE FİLMLER


part 4 te sıkılıp part 5 e geçenler :)


harıka 6 serısı mukemmel olmus turkce olsa daha ıyı olurdu kesınlıkle herkes ızlemelı bence


İnanılmazdı kesinlikle ekipten iki kişi eksilmesi kötü kötü oldu ama tam herşey bitti derken jason statham süprizi harikaydı 7 sezon harika olucak gibi .


Çok güzel bir filim olmuş bence dünyanın en güzel 3 filmin arasına girmelidir die düşünüyorum.


süper bir film serinin en güzel filmi 5 kez izledim


evet 7 cisi için işaretler var. muhtemelen TOKYO ki inşallah öğle olur. ve tokyo müzikleri ve drift ile bam başka bir hava katmıştı seriye. belki torettonun serisi daha iyi ama, o farklı bir giriş yapmıştı gönlüme.


Off ya :'(

Hanın sevgili ölmeseydi iyiydi Lanet oLsun Adamım.!


jason statham adamım süpersin 7 yi merakla bekliyorum inanılmaz olcandan eminim hatta en iyisi 7 olcak bence


Hanın karizmasına ve cips yiyişine hayranım aynı ben :D


Filmi zaten iki yerden izliyorum. Biri siz biride başka bir yer adını söylemeyeyim reklam olur.


Hızlı Ve Öfkeli 7’de Eğer Vin Diesel Ölürse Flmin Tadı Kaçar Sadece Flmin Saçmalığı Kalır O Kadar Yani :)


1. parttaki müziği bılen varmı ?


1. parttaki muzik pussy cat dolls – fuck good suck good


film çok güzeldi 7 sini merakla bekliyoruz ve 2 güzel şarkısı vardı dinlemek istiyenler için Wiz Khalifa – We Own It ft. 2 Chainz (Fast & Furious)


1. biten şarkının ismi ne ?
2.vin diesel 7 de başkası gelcek yani don ölmedi
3.eyw süper bir film oldu emeğe saygı


vin diesel ölürse türkiyede izlenme düşer


eskiden polis olan sarı saçlı adam film çekmiyorken trafik kazasında öldü


Abi bu filmi herhalde 5. İzleyişim çok güzel


Yorum Yap