reklam ekle
facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Charlie’nin Çikolata Fabrikası


Açıklama

: Charlie'nin Çikolata Fabrikası - Charlie And The Chocolate Factory Fabrikada bekleyen mucizeler ve çikolata odasında hiç görmediğiniz kadarı sizi bekliyor. Şekerden yapılmış ejderha başlı bir tekne ile çikolata nehrine yolculuğa çıkarlar. orada yetenekli sincapların fındık odası ve televizyonları vardır. Hayal gücünden oluşmuştur.

İzleme
: 147.428
Tarih
: 15 Ağustos 2013
Ekleyen
: admin
Kategori
: Komedi Filmleri, Macera Filmleri
Etiketler
: ,

"Charlie’nin Çikolata Fabrikası" için 163 yorum yapılmış (Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. mert mert Ağustos 17th, 2013 at 17:33

    bence çok güzel bir film herkese tafsiye ederim :)

  2. hayrann hayrann Ağustos 20th, 2013 at 19:09

    bu filmi binlerce kez izledim ve hala izliyorumm :)))

  3. göksunur göksunur Ağustos 22nd, 2013 at 09:51

    ben 1 şubatta doğdum onların gideceği gün

  4. serkan serkan Ağustos 22nd, 2013 at 17:36

    canım çikolata çekti

  5. irem irem Ağustos 23rd, 2013 at 16:41

    çok guzel bir film bayıldım herkeze tavsiye ederim ayrıca çok komik

  6. sevgi sevgi Ağustos 23rd, 2013 at 19:07

    çok güzel bayıldım canım çukolata çekti

  7. baran geyik baran geyik Ağustos 29th, 2013 at 11:48

    muhteşem vallahi herkeze tavsiye edeerim binlerce kez izledim çok komik ya <3

  8. Eylül Ela Eylül Ela Ağustos 31st, 2013 at 16:58

    Süper Bir Film Herkese Tavsiye ediyorum :)

  9. şerife nur koparan şerife nur koparan Eylül 1st, 2013 at 19:59

    çok süper keşke öyle bir yer olsa (s)

  10. talha talha Eylül 2nd, 2013 at 00:02

    BENCE COK GÜZEL BİR FİLİM MUTLAKA İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM İZLEYİN PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ :)

  11. asu tamer asu tamer Eylül 2nd, 2013 at 16:35

    türkiyede olsa o kapı açılınca herkez içeri dalardı

  12. Emirhan Emirhan Eylül 2nd, 2013 at 19:59

    10 numara 5 yıldız bir film herkese tavsiye ederim :D

  13. batınsu batınsu Eylül 3rd, 2013 at 17:11

    mütiş bir film bayıldım herkese tavsiye ederim

  14. Alora Alora Eylül 4th, 2013 at 22:45

    Johnny depp var hiç kötü olurmu

  15. elif elif Eylül 8th, 2013 at 14:16

    cok guzel ya ızleyı tavsıye ederım

  16. Eylem Eylem Eylül 9th, 2013 at 19:28

    Süper bir film. SAyenizde kitap özeti çıkarmak zorunda kalmadım , filmin özetini çıkardım ve çok zevk aldım :D teşekkürler hdfilmsaati.net :D

  17. furkan furkan Eylül 11th, 2013 at 14:38

    fillim güzeldi izlemenizi tavsiye ederim fillimde geçen onca şeyler gerçek olsaydı güzzel olurdu bu arada bir nkamyon çokolata olsaydı güzel olurdu (çünkü canım çekti)…?

  18. Baran Baran Eylül 12th, 2013 at 19:13

    WoW müthişti tAVSİYE EDERİM

  19. büşra büşra Eylül 14th, 2013 at 12:01

    çok güzel tavsiye edrim canımda çekti yaa olsada yesek deppi çook deiştirmişler zaten taniyamadım :)

  20. şuraa şuraa Eylül 20th, 2013 at 15:26

    of harika herşey çikolatadan keske bizim evde öyle olsa
    :D :D :D :D

  21. behlül behlül Eylül 22nd, 2013 at 10:41

    bu filimden sonra ailenin çok önemli olduğunu anlladım

  22. ahmet ahmet Ekim 4th, 2013 at 15:16

    kitabını da okudum filmide izledim ve bayıldım gerçek bir hayat hikayesi tavsiye ederim ve teşekkür ederim bunları yapanları. ve canım çıkolata çekti

  23. melis melis Ekim 6th, 2013 at 17:44

    harika muhteşem ne diyeyim ki ama daha devamını getirebilirlerdi

  24. döndü döndü Ekim 6th, 2013 at 19:07

    bu filimi 10 kez izledim çok güzel bir filim helede şarkıları mükemmel olmuş helede çikolataban saray işa etmesi çok güzeldi çeşke bizimde öyle çikolatadan ev yada sarayımız olsa ne kadar güzel olurdu aslında bu filmi ablam bana söyledi dediki Charlie nin çikolata fabrikası çok güzel dedi ve bende açtım çok güzel olduğunu fark ettim ve tekrar ve tekrar seyrettim çok güzel sizde tekrar ve tekrar seyredin çok güzel olduğunu farkedersiniz. :) :)

  25. Harika Harika Ekim 6th, 2013 at 23:42

    Gerçekten HARİKA Bir Film Küçük Büyük İzlemenizi Tavsiye Ederim
    :D :D :D

  26. eda eda Ekim 7th, 2013 at 15:45

    heralde 10kere falan izledim cok guzel hemde sakin sakiz ciğneme bölümü harika

  27. gdftutu gdftutu Ekim 11th, 2013 at 12:56

    çok güzel ve harika herkeze tafsiye derim

  28. BAYILDIM BAYILDIM Ekim 12th, 2013 at 16:58

    ÇOK GÜZEL KİTABINIDA OKUDUM BAYILDIM TAVSİYE EDERİM SÜPER BİER FİLM ÇOK HOŞUMA GİTİİ..

  29. Muazzez Muazzez Ekim 13th, 2013 at 17:39

    Çok güzel bir film kitabını okumuştum <3

  30. buğra buğra Ekim 15th, 2013 at 21:00

    jonny deep oynadığı her filim güzeldir zaten :D

  31. melike melike Ekim 18th, 2013 at 10:32

    Film çok güzel 1000 dega izledim ve en sevdiğim karakter ie mike teavee

  32. hatice hatice Ekim 18th, 2013 at 22:24

    sincap istiyorum esnek olmak istiyorum

  33. zuhal zuhal Ekim 19th, 2013 at 14:28

    çok güzel hiç çikolata sevmeyen bile yemeye başlar valla :) :)

  34. BERAT TUĞRUL VURAL BERAT TUĞRUL VURAL Ekim 19th, 2013 at 22:02

    bu benim 1.000.000 . izleyişim ama çok güzel bir filim kim yaptıysa ellerinden öperim … devam edecektir

  35. melis melis Ekim 24th, 2013 at 20:01

    hep izledim hep izleyeceğim

  36. justinin karısı tuni justinin karısı tuni Ekim 25th, 2013 at 19:06

    muhteşemm yaaaa bayıldımm yanii :D <3 <3

  37. Ece Ece Ekim 26th, 2013 at 14:47

    zaten çikolatalı bişey olduğu için izliyorumm keşke benim öyle çikolatadan bir evim olsa hergün yerdim :D :P

  38. selin selin Ekim 26th, 2013 at 22:19

    ya abi bune ya süper ya bin kere filimi binkere kitabını okumuşumdur yaa :D

  39. bilal barış bilal barış Ekim 27th, 2013 at 11:18

    bence çok güzel ve izleyince yanına çikolata alınmalı ”’

  40. Johnny depp Johnny depp Ekim 27th, 2013 at 13:27

    Johnny depp in asansöre çarpma sahneleri komedi ya:):)!!

  41. melis melis Ekim 27th, 2013 at 14:37

    şuan hem çikolata yiyom hem kola içiyom hem de film izliyom

  42. esra esra Ekim 29th, 2013 at 14:20

    harika bir film 1000 defa izlaedim hala doyamadım

  43. Yağmur Yağmur Ekim 29th, 2013 at 18:32

    harika yaa süper herkeze tavsiye ederim sıkılmadan izledim :D

  44. aslı aslı Kasım 5th, 2013 at 22:54

    johnny depp oynarda kötü olrmu belki rüyanızda

  45. almira almira Kasım 6th, 2013 at 01:39

    kitabınıda okuyun tavsiye ederim. :)

  46. buzzlightyear buzzlightyear Kasım 6th, 2013 at 15:18

    canım çikolata cekti çok tatlı ve çikolatalı bir film.

  47. mert mert Kasım 7th, 2013 at 21:56

    1:22 izleyin bakın aynen böle tebrikkk ederimm senn kazandım çok çok mutluyum önceden senin kazancanı biliyordum hadi daha gün bitmeden yapıcamız çok iş var.. neyseki işleri hızlandırcak cam asansörü… boaueroummmm :D:D:D:Dçokkomik :) gülmekten çatladım nerdeyse agladım ;(

  48. sevda sevda Kasım 10th, 2013 at 17:03

    ben bunu önceden izlemiştim izlediğim halde bile bunu unutamadım çünkü bu güzelliği neşeli hiç yaşamamıtım

  49. pınar pınar Kasım 13th, 2013 at 19:20

    bence harika ayrıca komik hem çocuk hemde büyüklerin izleyebiliceği bir film

  50. furkan furkan Kasım 18th, 2013 at 20:28

    ben 1 ağustosda doğdum onların gidecegi gün

  51. furkan furkan Kasım 18th, 2013 at 21:18

    çok güzel 3. temamızın ilk şeyinde okuyun diyo öğretmemimiz izlememizi söledi

  52. şerife betül :D şerife betül :D Kasım 20th, 2013 at 15:35

    ordaki adama aşık oldum lan çok ttalı ve cnm acayip şekilde çikolota çekti mk :D

  53. enes enes Kasım 20th, 2013 at 22:38

    bence hiç ixlemeyin tavsiye etmem canınız acayp çikolota çekiyor :D

  54. Nur Nur Kasım 21st, 2013 at 16:56

    Abi çok güzel be herkese tavsiye ederim yönetim bravo

  55. mühim değil.. filmsever diyebilirsiniz mühim değil.. filmsever diyebilirsiniz Kasım 23rd, 2013 at 14:25

    keşke şura :) ama o zamanda evimiz o saray gibi erirdi :( televizyon odasındak o çikolata pekte küçükmüş gibi durmuyordu. :/ ben ilk başta o tv izleyen çocuğun kalacağını düşünmüştüm.Acaba sonraki görünümü nasıl olmuştur :D neyse… izlemelisiniz size kesinlikle tavsiye ederim izlemeyen kalmasın teşekkürler hdfilmsaati.net… :)

  56. kübra dila kübra dila Kasım 23rd, 2013 at 17:05

    çok güzel bi film herkeze tavsiye ederim

  57. şeyma şeyma Kasım 25th, 2013 at 21:08

    bence bu film çok harika izledikçe izliyorum kitaplarını okuyorum.bence bu filmi bütün dünyaya yaygınlaştıralım izlendikçe izlenme rekorları kırsın ne dersiniz bana katılıyor musunuz

  58. beyzanur beyzanur Kasım 26th, 2013 at 17:37

    bu filmi biz okulda öğretmen izletmişti çok güzelllllll yaaaaaaaaaa nerdeyse evde 100 kez izledim şimdide izliyorum yaaaaaaaaaaa bayıldımmmmmmmmmmmm :o

  59. ahmet ahmet Kasım 26th, 2013 at 18:41

    süper bir film herkese tavsiye ederim izlerken evdeki bütün çikolataları yedim :D

  60. Ebrar Ebrar Kasım 28th, 2013 at 17:33

    Binlerce kez izledim özellikle Johnny Depp’in filmlerini harika bi film ve ouncu kadrosu

  61. Ebrar Ebrar Kasım 28th, 2013 at 17:33

    o ÇİKOLATA ŞELALESİNİ İSTİYORUM .

  62. Suedabeker Suedabeker Kasım 30th, 2013 at 21:58

    Yaaaa bence komikdee üzüntülü dee ne desem boş

  63. asdfgh asdfgh Aralık 5th, 2013 at 19:33

    film çokzel herkese tavsiye ederim

  64. fghfgd fghfgd Aralık 7th, 2013 at 18:24

    HErkez buradan izliyo olum :d yorumlara bak hele sen :D

  65. asdafdffadf asdafdffadf Aralık 8th, 2013 at 17:21

    harika bi film herkese tavsiye ederim tabi yanınıza çikolata almayı unutmayın

  66. ilayda ilayda Aralık 10th, 2013 at 22:41

    süpert mutlaka izleyin

  67. berat berat Aralık 12th, 2013 at 14:35

    ben çok izledim hala da izliyorum

  68. cemre cemre Aralık 14th, 2013 at 16:18

    bende defalarca izledim

  69. nazlı nazlı Aralık 15th, 2013 at 20:11

    çok güzel izlediğime pişman olmadım izlemenizi tavsiye ederim defalarca izledim ve halada izliyorum johnny depp burda çok tatlı teşekkürler admin.

  70. zehra zehra Aralık 16th, 2013 at 19:29

    süper.valla ne diyeyim.herkese tavsiye ederim.bu arada canım çikolata
    çekti

  71. yağız yağız Aralık 17th, 2013 at 14:51

    varya bu filim bi harika ya :) :) =D

  72. Hülya Hülya Aralık 18th, 2013 at 14:46

    çokk güzel bi film.wonka çikolatalrını çok merak ediyorum :)

  73. cansu cansu Aralık 20th, 2013 at 20:20

    bu filmin hastasıyım yıllardır izliyorum ve hala izleyebilirim gerçekten muhteşem bir film :))

  74. melike ve ece melike ve ece Aralık 22nd, 2013 at 19:12

    yaaa çok güzel yılın en iyi filmi oskarını almalı yönetmen de ama iyi filim bulmuş en az 10 defa izledim filmi yapan yönetmenin ellerinden öperim.

  75. Halil Halil Aralık 22nd, 2013 at 20:00

    Çok donuyor özellikle de part 3. Ama ben bu filmi sevdiğimden dolayı kapatmadım.

  76. gamzee yabancı gamzee yabancı Aralık 22nd, 2013 at 23:06

    normalde film izlerken çok çabuk sıkılabilen bi insanım ama bu filmde bi başldım 45 dk geçmişti film izlerken çok yaşadgım bi durum değildi kesinilkle muthişşş izlenmeli masumiyet..

  77. volkan volkan Aralık 23rd, 2013 at 18:58

    Çok Güzel Bir Filim Emeye Saygı

  78. berfin berfin Aralık 25th, 2013 at 18:30

    çok güzellllllllllllllllll vili vonka yı çok seviyorum bayılıyorum <3

  79. sıla şahin sıla şahin Aralık 28th, 2013 at 17:23

    süper bayıldım harika film yönetmeninine teşekkürler

  80. sıla sıla Aralık 28th, 2013 at 17:35

    süper bayıldım mutlaka izleyin ve izlemeden elinize bir çikolata alın

  81. zeynep koç zeynep koç Aralık 29th, 2013 at 22:52

    willy wonka çok yakışıklı bence

  82. ahmet emre ahmet emre Ocak 1st, 2014 at 16:03

    ah keske bizdede oyle sans olsa

  83. selin selin Ocak 1st, 2014 at 17:23

    bencede harika bir fil.Ama yanınızda çikolata yoksa yandınız :D

  84. MEHMET ALİ MEHMET ALİ Ocak 1st, 2014 at 19:04

    izledim bayıldım admin eline sağlık bu filmfullhizle hepburdan izlitorum bu arda süperrrrr film bide willy wonka süper yakışıklı

  85. Cengizhan Cengizhan Ocak 1st, 2014 at 21:40

    çook güzel ama çok yavaş doluo hemde acayip yavaş

  86. semanur semanur Ocak 3rd, 2014 at 10:13

    çok güzel bir film herkeze tavsiye ederim izledikçe izliyorum 10 kere izlediğim olmuştur her sahnesi mükemmel harika ne kadar söylesem boş güzel olduğu kadarda komik güzelliğinden nasıl anlatacağımı bilmiyorum umarım anlamıştınızdır artık konuşamıyorum çok sevdim yaaa ölecem

  87. kübra kübra Ocak 3rd, 2014 at 12:39

    film çok güzel ama 3.kısımı izlerken birşey yemeyin yoksa çıkarırsınız

  88. LittleVenusLovatic LittleVenusLovatic Ocak 3rd, 2014 at 18:46

    Kitabı daha güzel :D ama bu filmi binlerce kez izlemişimdir ASD::SD:

  89. sefa sefa Ocak 4th, 2014 at 21:10

    çok güzel herkese tavsiye ederim ve çok komik

  90. Buğra Buğra Ocak 10th, 2014 at 21:36

    wily wonka çok yakışıklı çocuklar ölcek sandım :D SEN ÇOK YAŞA JOHNY DEEP

  91. nihan nihan Ocak 11th, 2014 at 17:34

    çok güzel bir film

  92. ali özel ali özel Ocak 14th, 2014 at 20:12

    kitabını okudum keçi akalı olacaktı

  93. ceren ceren Ocak 16th, 2014 at 15:46

    çok güzel herkez izlemeli… :)

  94. muhammedilhan muhammedilhan Ocak 17th, 2014 at 20:41

    kaç kere izledim böyle güzelfilim yok

  95. melis melis Ocak 18th, 2014 at 22:54

    çok güzel bir film ama hep donuyo bu yüzden biraz sıkılıyorum ama film gerçekten çok güzel :D

  96. Ceren Ceren Ocak 19th, 2014 at 13:07

    çok güzel bir film bu arada bu kitabın devamı olan CHARLIE’NIN BÜYÜK CAM ASANSÖRÜ adlı kitabı da vardır ve ben onu okuyorum.

  97. Nisa Nur Nisa Nur Ocak 20th, 2014 at 19:15

    Binlerce kez izlesemde bıkmayacağım bir film çok seviyorum johnny deep in o gülüşüne hayran kaldım bide anne-baba diyememesine :) :D <3

  98. melike melike Ocak 20th, 2014 at 19:22

    ben bu film i tv de gördüm çok sevdimm hep izliyommmm :)

  99. mustafa emir mustafa emir Ocak 20th, 2014 at 20:00

    çok güzel gerçekten izlemeyi tercih ederim izleyin… kitabı bile güzel çikolata sevmiyordum artık seviyorum

  100. buse buse Ocak 20th, 2014 at 20:31

    bunun kitabı ayrı güzel kendi flimi ayrı güzel çokk güzellllllllllll

  101. cemile kart cemile kart Ocak 27th, 2014 at 20:22

    gerçekten çok güzel charlie nin kazanacağı çoktan belliydi ayrıca filmi de çok güzel gerçekten çikolataya bayılırım zaten neredeyse her gün yerim

  102. isa isa Ocak 28th, 2014 at 12:22

    çok güzelbir film bu 10 numara 5 yıldız

  103. ebrar ebrar Ocak 28th, 2014 at 20:36

    bende bu filmin kitabı var.herkeze tavsiye ederim .CANIM ÇİKOLATA ÇEKTİ film de harika

  104. beyza beyza Ocak 28th, 2014 at 20:46

    bence bu film çok güzel .benim kuzenimde bunun kitabıda var aynısını anlatmasada genede benziyor kitaptakine.bna göre her ikisiide güzelllll.:) :) :*

  105. efsun efsun Ocak 30th, 2014 at 16:30

    bu filmi izlerken 4 tane çikolata 1 tane şeker yedim valla :DD

  106. ela ela Ocak 30th, 2014 at 18:30

    çk gzl bi film herkese tavsiye ederim bu arada cnm çikolata çekti

  107. melisa melisa Ocak 31st, 2014 at 22:18

    çok kasıyo :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
    NOT: izlerken çikolata yiyin süper oluyoor….

  108. SELİN SELİN Şubat 1st, 2014 at 20:11

    GERÇEKTEN 1KİLO ÇİKOLATA YEDİM DAHA HALA YİYEBİLİRİM İŞTAH AÇIYOR herkese tavsiye ederim :)))

  109. FİLM TUTKULU ARDA ! ! ! ! ! FİLM TUTKULU ARDA ! ! ! ! ! Şubat 1st, 2014 at 20:15

    FİLM ÇOK SÜPERDİ 1000 DEFA İZLE DESELER İZLERİM (SELİN seni destekliyorum ) :)

  110. SENA SENA Şubat 2nd, 2014 at 17:40

    FİLMİ KAÇ KERE İZLEDİM HATIRLAMIYORUM AMA NE KADAR İZLESEM SIKILMAM AYNI ŞEKİLDE KİTABINIDA…

  111. sılanur sılanur Şubat 4th, 2014 at 10:33

    ben bu filmi 4. kez izliyorum ve harika bir filim herkesin izlemesini tavsiye ederim…

  112. efe efe Şubat 5th, 2014 at 20:14

    bence çok güzel sadece izlerken çikolatanız olsun yoksa canınız çok çekiyor

  113. ılgaz ılgaz Şubat 6th, 2014 at 11:59

    Coook guzel filmi okulun son gunundeizledim kitabida okudum

  114. dilara dilara Şubat 6th, 2014 at 13:33

    filmi izlicem çok güzel gözüküyooo

  115. mert mert Şubat 6th, 2014 at 18:45

    cok güzel herkeze tavsiye ediyorum

  116. metin metin Şubat 10th, 2014 at 13:02

    burada farkındaysanız ailenin önemini bizi korumaya çalıştığınıda anlatıyor.

  117. selvinur selvinur Şubat 10th, 2014 at 15:12

    harika bir film herkese tavsiye ederim

  118. ada ada Şubat 10th, 2014 at 19:39

    bize ince öğretmeni izletmişti ama evde dağa anladım mükkemmel 1 film tavsiyemdir

  119. caglar caglar Şubat 11th, 2014 at 21:44

    bu filmi izlemenizi tavsiye ederin harika bir şey :D :)))))))

  120. chalrlienin çikolata fabrikasıı chalrlienin çikolata fabrikasıı Şubat 14th, 2014 at 15:59

    kitabını okumadan konuşmayın kitabı filminden bin kat daha güzel B)

  121. GİZLİ KIZ GİZLİ KIZ Şubat 16th, 2014 at 17:43

    Harika Bir Film Ama Yanımda Çikolata Yoktu SA:aS :D

  122. Süper Film Süper Film Şubat 21st, 2014 at 16:20

    başlarında sıkıldım ama sonrası çok süperdi

  123. Arda Kemal Karadaş Arda Kemal Karadaş Şubat 22nd, 2014 at 19:01

    Çok güzel herkese tavsiye ederim.

  124. efe efe Şubat 23rd, 2014 at 16:52

    kaçıncı izleyişim bilmiyorum(20 olmuştur)ama hiç sıkılmadım

  125. zülfiye zülfiye Şubat 28th, 2014 at 16:11

    bunun kitabıda var çok güzel

  126. serenay serenay Mart 2nd, 2014 at 17:08

    istediğim hiç bir şey cıkmıyor yani ne biçim bir site anlamadım gitti lütfen size verdiğimiz paraların değerin biliniz cünkü bizden yoktan var etmiyoyoruz ya bizimden cebimizden cıkıyo :D :D :D

  127. Ali can Ali can Mart 3rd, 2014 at 10:12

    BEN BABASIYLA BARISTIGI YERİ COOK SVDİM

  128. barış barış Mart 7th, 2014 at 13:26

    vala çok güzel bir film ben en az 200 defa izledim ve daha çok izlicem. :d

  129. AZER BABA 21 AZER BABA 21 Mart 8th, 2014 at 00:31

    HARBİİİİİ PIRRRRRRRRRRR FENAAAAAAAA HERKESE TAVSİYE EDERİM İZLEYİN BAYILACAKSINIZ MÜTHİŞ PIŞI DEVAMI GELSE ON NUMARA OLUR BÜYLE GÜZEL BİR FİLMİ BİZE YAŞATIKLARI İÇİN TEŞEKÜR EDERİM

  130. AZER BABA 21 AZER BABA 21 Mart 8th, 2014 at 00:32

    Nasıl Yaşarsa İnsan , Öyle ölür , Biz Hızlı OLanı Seçtik..!

    ` Ağaçtan Düşen Yaprak Nasıl kurumaya Mahkumsa ,

    GönüLden Düşen İnsanda UnutuLmaya Mahkumdur..!

  131. Diana Mayer Diana Mayer Mart 8th, 2014 at 05:27

    cok sevdiyim bi film!!!

  132. damla damla Mart 8th, 2014 at 12:56

    performans ödevimiz güzele benziyo

  133. melisa melisa Mart 8th, 2014 at 14:21

    bence çok güzel bir film çok eğitici çok beğendim herkese tavsiye ederim :)

  134. Rukiye Rukiye Mart 13th, 2014 at 17:37

    çok güzel bi film we bende esnek olmak istiyorum ama mawi değil

  135. begüm begüm Mart 14th, 2014 at 17:32

    acayip güzel bir şey herkese ama herkese tavsiye ederim . müthiş bir şey yapan nasıl yapmış bilmiyorum ama kim yaptıysa onu tebrik ederim olağanüstü bir şey müthiş bir şey olduğunu söylemiş miydim, inanılmaz!!!!!!

  136. yasmin yasmin Mart 18th, 2014 at 14:07

    çok harika bir film bu arada canım o şişko cocuğun çikolatasından çekti :D

  137. sude sude Mart 18th, 2014 at 18:14

    Süper 3.izleyişim halan bırakmadım yalnız devamını getirebilirlerdi

  138. emine emine Mart 22nd, 2014 at 12:32

    çok güzel bir filim bu ben de cd si var çok güzellllll !!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) :) ……

  139. sema sema Mart 22nd, 2014 at 23:10

    BN 2 INCI KEZ IZLIYORUM.
    Bence daha cok izledikce daha cok sikici oluyor.
    Ben bide o iki kiza bayiliyorum ozelikle sakiz cigniyana ve obur zenginn kiz da beni cok gulduruyor
    6 kedisi,1 kaplumbaga,bir midilli,4 kopek ve bir saf yasli aptal hamster ve simdi sincap….

  140. ahmet ahmet Mart 23rd, 2014 at 09:04

    çok güzel ailenin değerini daha iyi anladım çok kömik ve duygusal

  141. Umut Umut Mart 23rd, 2014 at 14:14

    Süper bir film bayıldım

  142. sevgi yaren sevgi yaren Mart 25th, 2014 at 15:25

    cok guzel bı fılım canım cıkolata cektıııııı yaaa turkıyede o fabrıkadan olsaydı ılk ben dalardım (:

  143. melike melike Mart 27th, 2014 at 19:44

    Harikaaaaaa:-) herkese tavsiye ederim

  144. ufuk ufuk Mart 28th, 2014 at 22:55

    çak kıral filim izlerken ben böyleydim :'( böyle oldum :D

  145. Berra Berra Mart 29th, 2014 at 20:21

    Bence süper bir filmmmmmm herkeze tavsiye ederimmmm

  146. Nil Nil Mart 30th, 2014 at 20:03

    Hayatımda izlediğim en harika film:) Ama şu sarışın kızı beğenmedim:(ama genel olarak şahane.kitabını da okudum:)Forever johny deep

  147. efe efe Mart 30th, 2014 at 22:49

    gerçekten çok çok iyiydi herkeze tavsiye ederim

  148. mine berivan arslan mine berivan arslan Nisan 2nd, 2014 at 20:06

    bence çok güzel binlerce kez izledim ama hala izlemeye devam ediyorum çok harika bir filmmmmmmmmmmmmm

  149. ebrar ebrar Nisan 4th, 2014 at 14:50

    Öncelikle çok güzel bir flim herkese tavsiye ederim.
    Flimi izlerken ev de ne kadar çukalata varsa hepsini yanıma alıp hatta
    onlar bile yetmedim ayriyetten babama da aldırdım.
    Gerçekten çooook güzel bir flimdi.
    :):(:):(:):(:):(:):(:):(:)

  150. aleyna aleyna Nisan 4th, 2014 at 21:28

    bn kitabını okudum çok güzeldi…msp oynayan ismim 67lulu67 istek gönderin!!!

  151. kübra kübra Nisan 8th, 2014 at 10:37

    korkumu güzel olduğunu biliyorum ama korkunçmu

  152. yusuf efe yusuf efe Nisan 15th, 2014 at 11:36

    vallaha hiç böyle filim izlemedim komik

  153. eylül eylül Nisan 28th, 2014 at 10:19

    film çok güzel harkezin izlemesine tavsiye ederim çok komik biran çevirmişer arkadaşlarıma izletim çok beyendiler sabahadar izledim hiç bişman olmadım

  154. eylül eylül Nisan 28th, 2014 at 10:27

    film çok güzel harkezin izlemesine tavsiye ederim çok komik

  155. aybike aybike Nisan 28th, 2014 at 16:28

    ben bu filimi 68 kez izledim ama hiç bıkmadım halada izliyorum çok güzel bi filim

  156. Oguzhan Coşkun Oguzhan Coşkun Mayıs 1st, 2014 at 10:47

    Bu filme bayıldım teşke gercektede böyle bir yer olsa bu arada filimin konusu ailenin önemi

  157. edanaz edanaz Mayıs 3rd, 2014 at 15:30

    binlerce kez izledim ve harika bir şekilde hala izliyorum

  158. ceren ceren Mayıs 3rd, 2014 at 15:41

    bende bu filmin kitabı vardı bende meraak edip filmini de izledim kitaptan bile güzelmiş bu film bayıldım çok komik :)

  159. Ece Ece Mayıs 3rd, 2014 at 21:13

    Filmi izlerken yanınıza çikolata alın çünkü canınız çikolata çekebilir.

  160. selen selen Mayıs 7th, 2014 at 21:32

    arkadaşlar kitabınıda okumanızı tavsiye ederim.filmini izlemedim ama bu hafta izleyeceğim.

  161. melike melike Mayıs 9th, 2014 at 16:53

    süper ya 5 kere izlemişimdir bu filmi izlemenizi tavsiye ederim :D canım çikolata istedi :D

  162. ceren ceren Mayıs 9th, 2014 at 20:57

    bu film çook eylenceli herkeze tavsiye ederim izleyin:)

  163. Sudenaz Hayal Sudenaz Hayal Mayıs 13th, 2014 at 20:15

    Bu filim bir harika izleyin :)

Siz de film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)