facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Buz Devri 1 izle


Açıklama

: Buz Devri 1 - Ice Age Serinin ilk filmidir. 20 bin yıl önce buzul çağı başlamış gezegenin dev yaratıkları hüküm sürmektedir. küçük hayvanlar göç etmek için yola koyulmuş onlara uymayan bir mamut ve tembel sid kendi yolunu çizmeye karar vermiştir. Bu yolculukları eğlenceli ve tehlikeli geçecektir.

İzleme
: 141.316
Tarih
: 21 Ocak 2015
Ekleyen
: admin
Kategori
: Animasyon Filmleri, Macera Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler
Etiketler
:

"Buz Devri 1 izle" için 21 yorum yapılmış (Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. violet violet Ağustos 3rd, 2013 at 18:50

    her bölümü ayrı bir müthiş 🙂 herkeze tavsiye ederim espirileri yakalamak gerek flmde 🙂

  2. Aslıhan Aslıhan Ağustos 21st, 2013 at 12:52

    Süper kaçıncıdır izliyorum hala bıkmadım ve 6 ne zaman çıkacak acaba?

  3. enes enes Eylül 21st, 2013 at 19:33

    her serisi ayrı bi güzel

  4. ali ali Eylül 22nd, 2013 at 21:58

    maşşalah herkesi kurtarıyor çok sevindim

  5. mert mert Ekim 4th, 2013 at 20:42

    Buda çok güzel ama BUZ DEVRİ 4 KITALAR AYRILIYOR ayrı bir güzel ama 3. serisini tavsiye ederim…

  6. mert mert Ekim 4th, 2013 at 20:44

    arkadaşlar tavsiye ederim vede 4. serisinde şeftali gok güzel olmuş ve büyümü:)

  7. Oktay Oktay Kasım 2nd, 2013 at 20:52

    arkadaşlar tüm serileri çok güzel herkese tavsiy ederim

  8. MaviSakal MaviSakal Aralık 19th, 2013 at 23:30

    Filmin serisi 4 filmden oluşuyor 5. yi nerden çıkardında 6. nezaman çıkıcak diyorsun

  9. elif elif Ocak 4th, 2014 at 19:06

    muhteşemmm yaa side bayılıyorum

  10. halimcora halimcora Ocak 25th, 2014 at 17:55

    COK GÜZEL 1. BÖLÜM VE 5. BÖLÜM KALDI İZLEMENİZİ İSTERİM

  11. sırma sırma Ocak 26th, 2014 at 18:17

    Tüm serisi güzel fakat bu aralarından en güzeli herkese tavsiye ederim 🙂

  12. nur nur Şubat 1st, 2014 at 22:32

    çok güzeldi yaaaa 🙂 bilim kurgu önerisi olan var mı izlemek için ?

  13. diego diego Şubat 4th, 2014 at 23:28

    Diego adamım seni çok seviyorum kıtalar ayrılıyor deki şila ile birbirinize çok yakışıyorsunuz <3

  14. furkan furkan Şubat 5th, 2014 at 06:15

    en güzel filmi buydu , sonra gittikçe bozdu

  15. damla damla Şubat 16th, 2014 at 12:09

    süper en son bölümünde çok duygulandım

  16. Miray Miray Mart 1st, 2014 at 18:28

    Buz devri 5?! Ve bu arada buz devri’nin yılbaşı özel filmi var şahane

  17. ahmet ahmet Mart 26th, 2014 at 17:01

    hiç güzel değildi bilemem onu çünkü eşim izledi ya nasılmış şaka şimdide kafiye yaptım yaaa

  18. ezgi ezgi Mart 31st, 2014 at 22:02

    çok güzel ya sid’e çok güldüm. bi bu bide 3.sü çok güzel. ikisinide birkaç defa seyretmişimdir

  19. melih enes CİVA melih enes CİVA Nisan 1st, 2014 at 20:48

    film süper tafsiye ederim bide 3d olsa keşke

  20. abdülkadir abdülkadir Nisan 5th, 2014 at 16:10

    filmi çok beğendim süper

Siz de film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)