facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Alacakaranlık Şafak Vakti Türkçe Dublaj izle


Açıklama

: Bella ve Edward Evlenirler Bal ayına giderler fakat imkansız bir şekilde kendilerini ilişkiye zorlarlar ve bella hamile kalır. Acele geri dönmeleri gerekmektedir. Bunu duyan kurtlar bebeği ve bellayı öldürmek için boşluk aramaktadırlar fakat Jacob bir an olsun bellanın yanından ayrılmaz. BEllanın doğum sancıları artmış ve ölmek üzeredir. Bebeği doğurur ve bebeği gören Jacob ona mühürlenmiştir. Kurtlar bu yüzden bebeği öldüremezler.

İzleme
: 409.033
Tarih
: 16 Nisan 2013
Ekleyen
: admin
Kategori
: Dram Filmleri, Fantastik Filmler, Macera Filmleri, Romantik Filmler
Etiketler
: ,

"Alacakaranlık Şafak Vakti Türkçe Dublaj izle" için 86 yorum yapılmış (Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. ziver ziver Ocak 3rd, 2014 at 16:03

    hayatimda bu kadar guzel bir film izlemedim ozelliklede edwarda bayiliyorum onu cok ama cok sevoyorum bellanin yerinde olmak icin herweyimi verirdim

  2. samet samet Ocak 12th, 2014 at 22:37

    Arkadaslar bosuna hayal kurmaıyın bunlar amerıkada yasıyorlar ve ıngılızler turkce bılmezler bunların ses tonunun turkçe yabmıslar tabıkıde herkez sewıyor Ben amerıkada calısıyorum hergun goruyorum bella ve edvırd faceden eklersenız sızı cemarada canlıs konusdurucam ekleyın benı aramaya aynen soyle yazın samet.ceylan.1023 yazın eklemenızı beklıyorum ıyı gunler herkeze

  3. Kellan luttz Kellan luttz Ocak 13th, 2014 at 06:32

    Bence Emmett cullen en yakışıkLısı.

  4. beyza’nur beyza'nur Ocak 23rd, 2014 at 12:48

    bence harika bi film tüm seriyi izledim siteside iyi olduğu için rahatlıkla izliyorum bu film süper

  5. inci inci Ocak 29th, 2014 at 00:30

    Bir kaçıncı izleyişim bu alacakaranlık serisinin hastasıyım kesinlikle tafsiye ediyorum.

  6. ela ela Ocak 29th, 2014 at 10:57

    bella edward birbirinize çok yakışıyorsunuz size bayılıyorum.arkadaşlar saçmalamayın bu film kitaptan oynanıyo yazar kitap yazmazsa yeni bölüm çıkmazz…

  7. ela ela Ocak 29th, 2014 at 20:43

    sürekli donuyo nasıl izlememizi bekliyorsunuz..

  8. sevim sevim Şubat 4th, 2014 at 15:05

    Jacop çok yakışıklı bi çocuk değil edward daha yakışıkli onu seviyorum

  9. ibrahim ibrahim Şubat 7th, 2014 at 15:31

    bence film çok güzel ben çok seviyorum ve kesinlikle robert pattinson çok daha yakışıklı

  10. AhseN AhseN Şubat 8th, 2014 at 20:57

    ben bu filme bayılıyporum söylenenlere göre 6.sıda eğer cıkarsa cok sevinirim en az sadece bu bölümü 10 15 kere izledimcok teşekrler 😀

  11. Dilara Dilara Şubat 10th, 2014 at 18:27

    ben keşke belanın yerinde olsaydım bütün filimlerde ben oynasaydın kim benim arkamda yorum atsın <3 <3 <3 <3

  12. ilayda ilayda Şubat 12th, 2014 at 20:23

    yaa bu film çok güzel anlatılmakla bitmez sadece aşk diyorum 😀 : GSLİBA AŞIK OLUYORUM

  13. bengisu bengisu Mart 12th, 2014 at 16:41

    bence bana göre bu site çok güzel ama hala çok güzel bir site zaten filmin kendidi de güzel ve edward çok yakışıklı jaykıp ta kurt olunca tatlı

  14. ceyda ceyda Mart 20th, 2014 at 14:42

    ikra altun bende toplm 62 poster var ve 55 tane alacakarnlık posterim var ve senden cok sevdiğim kesin. :))

  15. yasemin yasemin Mart 22nd, 2014 at 14:05

    alacakaranlık hayranıyım bu bölüm süper hastasıyım krisbianım

  16. damla damla Mart 23rd, 2014 at 10:25

    alacakaranlığın hayranıyım edward ve bellayı çok seviyorum

  17. kardelen kardelen Mart 26th, 2014 at 16:44

    alacakaranlık insanı bir maceraya sürüklüyor çok yaratıcı ve güzel bir filim bu filmi kaçtır sıkılmadan izliyorum

  18. sude sude Mart 30th, 2014 at 20:18

    bir türlü açılmıyor ama çok güzell beyendim o numara beş yıldız :)

  19. Teen Teen Nisan 5th, 2014 at 20:14

    bu dizi çok iyi. Bu diziyi sevenler kesin teen wolf uda sever. bir bakın derim arkadaşlar

  20. mahir mahir Nisan 6th, 2014 at 11:51

    ben joukb daha iyi ama vabirler dağa güçlü o yuzden bakın alaca karanlık savak vakti 2 izleyin bela joukb bı dovüyor inanılmaz bu film bağımladı

  21. bella bella Nisan 28th, 2014 at 15:47

    çok güzel bir film bend edvırta asık oldum ben de vampir olmak isterdim bu seri çok güzel ‘lütfen bu serinin devamı çıksın en az bu serii 1000 kere izlemişimdir! ‘

  22. betül betül Mayıs 1st, 2014 at 07:44

    arkadaşlar alacakaranlığın şafak vakti bölüm bire kadar bella nın ağzından yakında yeni sini çekicekler o da edwırtın ağzından
    VE SÜPERRRR:)

  23. asdf asdf Mayıs 8th, 2014 at 00:05

    ben jacop ı daha çok seviyorum hatta bence keşhe edward la deyillde jacopla evlenseydi :(((

  24. helos helos Mayıs 13th, 2014 at 18:58

    Forever HARRY POTTER bu ne be sacma sapan

  25. Hakan Hakan Aralık 28th, 2014 at 22:02

    Harika Bir Film <3 <3

  26. faruk faruk Ocak 1st, 2015 at 00:52

    ses yok neden

Siz de film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)