En iyi imdb filmleri arasında yer almaktadır kesinlikle izlemelisiniz Genç yaşta oyun üzerinde gelişmesiyle matematik dünyasının dhası haline gelmiştir. Fakat kısa bir süre sonra kendine güveni ve bencilliği yüzünden içerisinden çıkamayacağı bir karmaşıya girer. Dahilik ve delilik arasında kalmıştır. uzun yıllar sonra düzelir .

Vizyon Tarihi: 08 Mart 2002
Yapımı : 2001 – ABD
Tür : Biyografi , Dram
Süre: 135 Dak.
Yönetmen : Ron Howard
Oyuncular : Russell Crowe , Jennifer Connelly , Paul Bettany , Josh Lucas , Adam Goldberg
Seslendirenler : Şenay Gürler , Volkan Severcan , Haldun Boysan , Murat Şen , İstemi Betil
Senaryo : Akiva Goldsman
Yapımcı : Ron Howard , Brian Grazer

Fragman

Etiketler: ,

Konu Yorumları
Mesaj

Akıl Oyunları için 54 yorum yapılmış (Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)


Filmin2. partının ortalarındayım ve 40 dakikam boşa gitti bile film güzele benziyordu ama hiç akıcı değil izlemek isteyenler izlemeyin derim bosa zaman kaybı herkesin film zevki farklıdır biliyorum ama bu filmde zevk bile yok ben izlemiyorum siz de izlemeyin derim


Johnny'nin Karısı Depp Haziran 13th, 2013 at 21:09

Süper bir film. Matematik yaşamın her alanında vardır. Kabullensekte kabulenemesekte.


Filmin tamamını izlemeden karar vermenizi tavsiye etmem özellikle 2. partın ortalarındaysanız. Film ilerledikçe ne kadar etkileyici olduğunu göreceksiniz. İzlediğim en iyi filmlerden biri :)


benim yaptığım hatayı yapmayın bu filmi kesinlikle izlemeyin zaman kaybı


Anlaşılması zor filmlerden biri.Sonradan her şeyi çözdüm.Yinede izlenilebilir film.


çok iyi bence.Okulda felsefe hocamız anlatmıştı.Yaşanmış bir hikaye


ilk defa bi filmin sonunu bu kadar fazla merak ettim.. harika bi film kesinlikle izlemelisinizz


ilk defa bi filmin sonunu bu kadar fazla merak ettim.. merak ettiğime gerçekten değdi mükemmel bi son kesinlikle


Herkesin kesinlikle izlemesi gereken bir film. İzlediğim en etkileyici filmlerden birisi. Pişman olmayacaksınız…


izlediyim en guzel filmlerden biri. Russel crowe da hakkini vermiş.


olağan üstü bir yapın detayı ayrıntılarda gizli kesinlikle mükemmel


Film mükemmeldi. Ayrıca film durgun değil gayet akıcı. (2.partın 40 dakikasıda dahil) ^^


ÇOk güzel bir film.Herkese Tavsiye ederim…SÜPER BİR FİLM…İZLEMEYE DEĞER… :)


çok müthiş bir film izlenmeye deger hem ımdbdende 8.1 almış süper bir film.


siz neden bahsediyorsunuz? bu film bir harika eğer buna kötü ve zaman kaybından ibaret diyorsanız film anlayışınızı bence bir gözden geçirmelisiniz….


güzel filmdi :) john nash diye biri var yani bu film tamamen gerçek ve bu adam şu an hala hayatta


Çok güzel bir film. Herkes izlemeli diye düşünüyorum. :)


izlenmesi gereken filmler katagorisinde yerini hak eden filmlerden biri, kesinlikle boş bi film değil.


harika ya ne denilebilir ki bende sonunda duygulanıp gözyaşı dökenlerdenim :)


bu filmi anlamak için zaka gerek çok güzel film mutlaka izliyin sakın yarıda kesmeyin bendem size tafsiye!!!!!!


Hayatımda şu ana kadar izlediğim en güzel film. Abartısız söylüyorum.


TV’de fragmanını gördüm dün. bugün de izlemeye karar verdim. çok güzel. eski dönemi de çok güzel ifade etmişler. yapanlara helal olsun :)


kriptolojiyle alakalı bir şey bu güzel işime yaradı bilim kurgu filmlerini hep severim anlamayan arkdaşlar bu film aksiyon yada kavgalı bir şey değil sosyal mühendislik şifrekırma kgibi şeyler var anlamamanız doğal bir şey uğraşnlar zaten bilir


filmi begenmeyenler sonuna kadar izlemedi sanırım muhteşem bir film kesinlikle izlenmeli


beni ağlattan ilk film neden oldu bende anlamadım yutkunadamadım film çoğu yerinde bana sorsalar ıbmdyi 10 üzereinden 10 :)


şu filmi sonuna kadar izlemeyenler yorum yapmasınlar film harika


filmi izlemeyenler yorum yapmasın lütfen film çok güzel tam bir başyapıt


sürükleyici bir film değil fakat gerçekçi en azından
10 üzerinden 6 verebelirim


Beynimden dumanlar çıkmaya başladı.. :)
Birazdan yaylar fırlayacak ldiuv..ldiuv..


tamamını izleyin pişman olmassınız Filmi anlama kapasitesinde olmayanlar sussun beyin lazım


furkan sülecik Eylül 10th, 2013 at 23:59

sonunda duygulandım süper ötesi ya..


SONUNU GÖRMENİZİ TAVSİYE EDERİM ORADAN SALLANAN EN SON MENDİL MUHTEŞEM BİR YAPIMIN SONUYDU


Film aldığı puanın ne bi eksiği ne bi fazlası. türünü güzel bir örneği , başarılı oyunculuk güzel senaryo izlenmesini tavsiye ederim . cok keyif aldım .


film cok güzel her yönüyle tavsiye edile bilir bir film.(esaretin bedeli) filminden sonra ki izlediğim en güzel filim diye bilirim


kesinlikle izlediğim filmler arasında ilk sıraya koyabileceğim bir film herkese tavsiye ederim başarı güç hırs zeka hayat herşey var filmde …


doktor john nash ve her zaman onun yanında olan eşi gerçekten ders verici ve yaşanmış bir hikaye çok aşırı beğendim


izlemeye değer..tek kelimeyle muhteşem.vakit kaybı olduğunu kesinlikle düşünmüyorum.!


alper senin film zevkine sıçayım, birde millete izleme demişsin. Git şirinler izle sen daha akıcı.


Hayatın 2 bölümden oluştuğunu anlatan en nadide film…


Bu film her konuda mukemmel. Russell Crowe harkulade oynamıs Bu fılme kotu dıyen gercekten fılm nedır bılmıyor. ıdare eder dıyen de fılmden anlamıyor…


bence bu filme kötü diyenler gitsinler pokemon izlesinler… muhteşem ötesi deliliğin bilincinde yaşayıp hayatı yaşanır kılmak böyle birşey işte


gercektende izlenmesi gereken bir film üstelik bu film anlayana gecmişteki bilimcileride rahatca anlamamızı sağlıyor .


Psikoloji ve sevgi üzerine kurulu çok güzel bir film. Sevenleri seyredebilir. Vurdulu kırdılı yada bilim kurgu hayranları uzak dursun :D


harika bir film.kesinlikle izlenmeli.


filim çok güzeldi.lütfen anlamaya çalışarak izleyin arkadaşlar.. içinde aşk,gerçek sevginin denklemi, matematik, hırs.sabır, dostluk, anlayış, mantık ve akıl gücü, hayal alemi herşey var..ekleyen kişiye teşekkür ediyorum. sen benim mantığımsın diyecek kişiyi bulmanızı diliyorum..


fatmasarı’ya katılıyorum ayrıca olayın yaşanmış olması da ayrı bi merak konusu


Murat $ensever Şubat 3rd, 2014 at 18:11

SÜPER BIR YAPIT ( R. C. ) YASAMIS GIBI OYNUYOR SUPER FILM


İzlerken gına geldi! Muhtemelen filme güzel diyenlerin hepsi bayan. Filmin sonunda ki adamın karısına olan güzel sözlerinden etkinlenmiş olmalılar. Tabi zevk meselesı izleyip izlememek size kalmış.


harika film gerçekten etkileyici..


Bence çok güzel bir film izlemeye değer.


sonunu bende anladım kadar degilde bir translate edeyim dedim buyrun ingilizcesi iyi olan biri çeviirse yardımı dokunur sanırım :Nash’in teorileri küresel ticaret müzakerelerini, ulusal emek ilişkileri ve evrimsel biyoloji hatta atılımlar etkiledi john ve Alicia Nash Princeton, New Jersey yaşıyor. john matematik bölümünde normal çalışma saatleri tutar. o hala her gün kampüse yürüyor tarzı çevirdi siz okurken düzeltin gecenin 4 ünde işimmi yok neyse :D


Kesinlikle hayatıma bile yön verdiren bir filim. Mükemmel. Bunu izlemeden ölme derim. Hiçte zaman kaybı falan değil. Gerçekten hayattan ders çıkarmaya yardımcı :D Umarım doğru yolu herkez bulur. Hayat gönlünüze göre olsun.


Filmin başında etkileyici ve sürükleyici geldiğini söyleyebilirim.Bir 3 idiots efsanesiyle daha mi karşıya karşıyayım diye düşünüp heyecan yaptım.Son beş dakıkaya kadar adamın gercekten hayal görmediğini düşünüyordum :) vesselam çok beğenmedim… izlemediysenız izlemeyin


tartışmasız dünyanın en gzl filmi..! sonuna kdr izle..! bu 4.izleysm.


Yorum Yap